دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 3884

حریفان قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مشخص می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم از برگزاری مراسم قرعه کشی مراحل نهایی و رده بندی لیگ برتر و مشخص شدن حریفان این تیم خبر داد.
حریفان قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مشخص می‌شوند
به گزارش قم نیوز، علی خوشرفتار اظهار داشت: با صعود چهار تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور و همچنین حضور چهار تیم دیگر در مرحله رده بندی، قرعه کشی این رقابت‌ها امروز انجام می‌پذیرد.

وی ادامه داد: امسال در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هشت تیم حضور داشتند که دیدارهای مرحله مقدماتی را در دو گروه چهار تیمی برگزار کردند و در نهایت از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کردند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم افزود: دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه‌های دو گانه در چهار مرحله و در هر مرحله به میزبانی یکی از تیم‌های شرکت کننده برگزار شد که تیم قم نیز در گروه نخست با کسب رتبه سوم به کار خود پایان داد.

این مسوول یادآور شد: رقابت‌های مرحله چهارم از دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با برگزاری ۱۲ دیدار در شهرهای اصفهان و زنجان پایان یافت و طی آن هشت تیم در قالب دو گروه به مصاف هم رفتند.

خوشرفتار عنوان کرد: در گروه نخست این پیکارها تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم که با تیم‌های هیئت مرکزی، مرحوم داداشی کهریزک تهران و پیام ارتباطات اصفهان همگروه بود در نهایت به یک پیروزی و دو شکست دست یافت.

وی ابراز داشت: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در نخستین مسابقه خود با حساب ۶۴ بر ۴۵ مقابل تیم هیئت مرکزی به برتری دست یافت، اما در دومین دیدار تیم ما مقابل تیم مرحوم داداشی کهریزک تهران که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این فصل به شمار می‌رود با نتیجه ۷۴ بر ۶۰ تن به شکست داد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم اضافه کرد: سومین مسابقه با تیم پیام ارتباطات اصفهان برای ما حکم صعود را داشت، اما متاسفانه در این دیدار تیم پیام ارتباطات از شرایط میزبانی بهتر بهره برد و با کسب برتری ۶۴ بر ۶۰ جواز صعود را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: در رده بندی نهایی این گروه تیم بسکتبال با ویلچر مرحوم داداشی کهریزک به مقام نخست دست یافت، تیم پیام مخابرات اصفهان دوم شد، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در رده سوم قرار گرفت و هیئت مرکزی چهارم شد.

خوشرفتار متذکر شد: در گروه دوم نیز که دیدارهای آن با شرکت چهار تیم به انجام رسید، در نهایت تیم‌های هیت خوزستان، هیئت زنجان، هیئت ایلام و تیم بسکتبال با ویلچر ستارگان ایثار تهران در مکان‌های اول تا چهارم ایستادند و امروز در جلسه هماهنگی برگزاری رقابت‌های مرحله حذفی و پایانی که با حضور نمایندگان تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های دسته یک و برتر برگزار می‌شود، برنامه دیدارهای مراحل رده بندی و فینال مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.v8xbjh8ve9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما