چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 38901
منبع : پايگاه خبری جهان نيوز

نياز احمدی نژاد به روحانی و روحانی به احمدی نژاد!

قم نيوز : قم نیوز: به عكس آنچه سعي مي شود در افكار عمومی متصور شود احمدی نژاد و روحانی دو روی يك سكه اند و لازم و ملزوم هم؛ هيچكدام بدون ديگری جايگاهی در افكار عمومی ندارند.
نياز احمدی نژاد به روحانی و روحانی به احمدی نژاد!
به گزارش قم نیوز، همه مي دانيم علت محبوبيت احمدی نژاد ترس از تداوم روحانی است و اميد روحانی هم به هراس مردم از بازگشت احمدی نژاد است و تنها اميد روحانی براي بقای در قدرت توليد يك دو قطبی قدرتمند با احمدی نژاد است.

به عكس آنچه سعي مي شود در افكار عمومی متصور شود احمدی نژاد و روحانی دو روی يك سكه اند و لازم و ملزوم هم؛ هيچكدام بدون ديگری جايگاهی در افكار عمومی ندارند.

هر دو مردم را می ترسانند از رقيب خود، هر دو از حضور هم استقبال می كنند، هر دو افكار عمومی را بصورت سلبی شكل مي دهند نه ايجابی، هر دو اولويت های مطالبات افكار عمومی را جابجا می كنند، هر دو فاقد پايگاه اجتماعی ايجابی هستند و.....

به عكس تبليغات طرفداران احمدی نژاد از ناراحتی ستاد روحانی، همه تجمعات احمدی نژادي ها در نهايت به نفع روحانی است چرا كه دست ها خالی دولت فقط با ترساندن مردم از بازگشت احمدی نژاد پر می شود.

قرار نيست طرفداران روحانی احمدی نژادی شوند يا اينكه طرفداران احمدی نژاد روحانی‌چي؛ پايگاه اجتماعي اين دو با هم رای تبادل نمی كنند فقط قرار است نفرت ها عمق پيدا كند و هرچه عمق اين نفرت ها بيشتر باشد رای آينده را تضمين می کند.

اين روزها روحانی سخت محتاج احمدی نژاد است و احمدی نژاد سخت محتاج روحاني.

احمدی نژاد حكم رييس ستاد تبليغات روحانی را دارد حفظ دو قطبی هاي جعلی ماموريتی است كه تنها احمدی نژاد از عهده آن بر می آيد .

 ايكاش می شد افكار عمومي را از رای سلبی و دو قطبی هاي جعلی نجات داد تا مردم بتوانند به برنامه ها و عملكردها رای دهند و رقابتی واقعی شكل بگيرد. به هر حال رئيس جمهورهای زايش شده از نفرت از ديگری در پی مطالبات واقعی مردم گام بر نمی دارند و فقط توليد التهاب می كنند تا در سايه آن بقای خود در قدرت را افزايش دهند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca6one.49naw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما