چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 38919
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
فرمانده دوران دفاع مقدس در همایش "فرجام مقاومت":

سردار سلیمانی نماد اقدام و عمل انقلابی است

قم نيوز : قم نیوز: سردار سلیمانی با اقدام و عمل انقلابی و به موقع خود، امروز موجب شده که پرچم جمهوری اسلامی در مرز سوریه با رژیم صهیونیستی برافراشته شود.
سردار سلیمانی نماد اقدام و عمل انقلابی است
به گزاش قم نیوز،  علیرضا دلبریان، از فرماندهان غواصان دوران دفاع مقدس، پیش از ظهر امروز در همایش "فرجام مقاومت"، در جمع طلاب و روحانیون، در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با تاکید بر این که امروز اقدام و عمل رمز پیروزی است، گفت: اگر می خواهیم در صنعت، خانواده ، حوزه علمیه ، دانشگاه و ... موفق باشیم باید هشت سال دفاع مقدس را الگو قرار دهیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مهمترین مشکل امروز ما، آمریکا و رژیم صهیونسیتی نیستند، بلکه دینداران دنیا طلب هستند، ابراز داشت: دوران دفاع مقدس الگوی اقدام و عمل برای موفقیت در حوزه و دانشگاه و همه عرصه ها است.

وی، سردار قاسم سلیمانی را نماد اقدام و عمل انقلابی خواند  و یادآور شد: سردار سلیمانی با اقدام و عمل انقلابی و به موقع خود، امروزموجب شده که پرچم جمهوری اسلامی در مرز سوریه با رژیم صهیونیستی برافراشته شود.

دلبریان با بیان این که مشکل امروز دنیای اسلام بی بصیرتی است، ابراز داشت: حاج قاسم سلیمانی کسی است که به جای تجهیزات و امکانات، عشق و اخلاص را سوریه می برد و در جنگ تحمیلی نیز این گونه بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به روحیه ایثار، تلاش و اقدام و عمل افرادی مانند شهید احمدی روشن افزود: امروز در جبهه فرهنگی باید محکم ایستاد و ایثارگرانه و بدون توجه به نداشتن امکانات، کار کرد.

وبا تاکید بر این که امروز هر کسی باید وظیفه و تکلیف خودش را بشناسد، گفت: روحیه ایثار و اقدام دیروز جایگزین تجهیزات و امکانات بود و رمزی که در صدر اسلام موجب گرایش به پیامبر(ص) و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس شد، امروز هم عامل پیروزی است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjhhet.uqeovzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما