پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : 38963
منبع : خبرگزاری ايرنا

عضو هیات مدیره کلیسای شرق آشور تهران:خدمات جمهوری اسلامی به اقلیت های دینی انکارناپذیر است

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیات مدیره کلیسای شرق آشور تهران با بیان اینکه خدمات جمهوری اسلامی به اقلیت های دینی انکارناپذیر است گفت: همانگونه که اقلیت های دینی در هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود در صحنه حاضر بوده و جانفشانی کردند امروز نیز اگر خطری نظام را تهدید کند با کمال اشتیاق حاضر به جانفشانی و دفاع از انقلاب اسلامی هستیم.
عضو هیات مدیره کلیسای شرق آشور تهران:خدمات جمهوری اسلامی به اقلیت های دینی انکارناپذیر است
به گزارش قم نیوز، «جانسون تومه» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید جمعی از اقلیت های دینی از بیت امام خمینی(ره) در قم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: ما آشوری ها در عرصه های مختلف، ایرانی بودن خود را ثابت کردیم و در جنگ تحمیلی نیز شهدا، جانبازان و حتی مفقودانی را تقدیم کردیم.

وی گفت: از همه خدماتی که در راه انقلاب اسلامی ارائه داده ایم راضی هستیم و اگر امروز هم کسی بخواهد به کشور ما آسیبی وارد کند، همه ما در هر زمان و هر مکان در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

عضو هیات مدیره کلیسای شرق آشور تهران با اشاره به مهربانی های مسئولان و مردم ایران در حق اقلیت های دینی اظهارکرد: لطف و مهربانی های ملت ایران برای ما ارزشمند است و تاکنون جز مهربانی از سران و مسئولان نظام و رهبر معظم انقلاب چیز دیگری مشاهده نکردیم.

تومه بیان داشت: وقتی برای کار خاصی به اداره ای مراجع می کنیم، زمانی که متوجه می شوند ما از اقلیت های دینی هستیم کارمان را زودتر انجام می دهند.
وی ادامه داد: دشمنان با حرف و حرکات خود، دنبال اختلاف افکنی هستند، اما ما با اتحاد و همدلی، زیبایی واقعیت ها را به دشمنان نشان می دهیم و به عنوان شخصی که 28 ماه در جبهه جنگ بوده و هواپیماهای دشمنان را مورد اصابت قرار می دادم به اقدام های خود افتخار می کنم.

تومه افزود: وقتی شخصی به شما خوبی می کند نباید انکار کنیم؛ جمهوری اسلامی ایران به اقلیت های دینی خدمت کرده و همه راضی هستند، گاهی برخی فضاسازی های دشمنان، برای اهداف خاص خود است.

وی بیان داشت: ملت ایران و اقلیت های دینی در برابر نقشه های دشمن بیدار هستند؛ ما همه ایرانی هستیم و یک پرچم و یک رهبر داریم، ما در این کشور به دنیا آمدیم و برای دفاع از کشور خود و آرمان های امام و رهنمودهای ایشان و رهبر معظم انقلاب نیز آمادگی کامل داریم.

تومه با اشاره به تصور خود از بیت تاریخی امام خمینی(ره) در قم نیز گفت: حس خاصی نسبت به بازدید از محل زندگی امام خمینی(ره) داشتیم و همه در طول مسیر، برای دیدن این صحنه زیبا لحظه شماری می کردیم؛ این مکان سرشار از احساس های زیبا و روحانی است.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) برای همه ملت ایران ارزش بزرگی قائل بوده و احساس قلبی ایشان نیز برای همه ملت یکسان بود و وقتی رهبرکبیر انقلاب چنین حس واحدی نسبت به همه ملت داشته باشد به صورت طبیعی مردم به وی علاقه مند خواهند شد.

وی گفت: امام خمینی(ره) تنها رهبر و متعلق به مسلمانان نبوده بلکه رهبر کل مملکت ایران بوده و ما نیز در این مملکت به عنوان رهبر کبیر انقلاب ایشان را قبول داشته و همواره ایشان را دوست داریم و به رهنمودهای آن رهبر بزرگ نیز عمل خواهیم کرد.

تومه یادآورشد: سخنان امام خمینی(ره) برای همه لذت بخش بود و اقلیت های دینی را در نظر داشتند؛ همیشه برای آرامش و بهتر زندگی کردن آنها فرامینی را می دادند که کسی دلخور نشود.

وی ادامه داد: همه را به صورت مساوی نگاه کردن یک هنر بزرگ برای یک رهبر دینی است و به همین دلیل امام خمینی(ره) جاودانه شد.

بیش از 170 نفر از اقلیت های دینی شامل کلیمیان، زرتشتیان، ارمنیان و آشوریان تهران امروز در سفر به شهر مقدس قم از بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در این شهر دیدن کردند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcip3ap.t1avq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما