چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 39123
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تشكيل ستادهاي ۸ گانه شهرداري قم در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم از تشكيل ستادهاي ۸ گانه در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد براي خدمت رساني به زائران خبر داد.
تشكيل ستادهاي ۸ گانه شهرداري قم در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد
به گزارش قم نیوز، سيدمحسن ميرهادي در جلسه معاونين خدمات شهري شهرداري مناطق هشتگانه قم كه با هدف خدمت رساني به زائران در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد برگزار شد، اظهار كرد: بايد در خصوص آماده سازي فضاي شهر متناسب با اين ايام شهرداري مناطق وارد عمل شده و اهتمام جدي به اين امر داشته باشند.

وي ضرورت توجه به اطلاع رساني و راهنمايي زائران را مورد تاكيد قرار داد و گفت: بايد در خصوص كمپينگ‌ها و بوستان‌ها اطلاع رساني لازم به مسافران صورت گيرد.

مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم با بيان اينكه مبادي ورودي شهر در اين ايام نظافت و پاكسازي شده است، خاطرنشان كرد: بزرگراه امام علي(ع) به صورت ويژه نظارت و پاكسازي مي‌شود.

وي بازديد از سرويس‌هاي بهداشتي را مورد تاكيد قرار داد و افزود: تانكرهاي آبرساني نيز از ديگر نكاتي است كه بايد مهيا شده و توزيع آب شرب به صورت سيار و گسترده انجام شود.

ميرهادي با اشاره به برگزاري راهپيمايي يوم‌الله ۱۵ خرداد بيان كرد: بايد فضاسازي مسير راهپيمايي و بيت امام(ره) در اين ايام به صورت ويژه انجام شود.

وي از تشكيل ستادهاي هشت گانه خدمات رساني و اطلاع رساني خبر داد و گفت: اولويت با مناطق يك، سه، پنج، هفت و هشت هستند و ديگر مناطق نيز پشتيباني خواهند داشت.

مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم سرويس دهي كامل اتوبوسراني و تاكسيراني در بلوار زائر، استقرار خودروهاي آتش نشاني در مسير تردد زائران، فعال شدن غرفه‌هاي عرضه مايحتاج عمومي و... را از ديگر برنامه‌هاي در نظر گرفته شده عنوان كرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchxznx.23nwidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما