چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 3915
با شرکت داوران 7 استان؛

آغاز دوره داوری تکواندو در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تکواندو استان قم از آغاز دوره داوری این رشته ورزشی با شرکت داوران استان‌های مختلف در قم خبر داد.
آغاز دوره داوری تکواندو در قم
به گزارش قم نیوز، هاشم آقایی تصریح کرد: در بین رشته‌های ورزشی فعال در شهر مقدس قم، رشته‌های رزمی دارای طرفداران زیادی هستند و بسیاری از نوجوانان و جوانان قمی در هنگام ورود به عرصه ورزش به این رشته‌ها رو می‌آورند.

وی اضافه کرد: در بین رشته‌های ورزشی رزمی تکواندو از جایگاه خاصی برخوردار است و خوشبختانه امکانات، فضای ورزشی و ظرفیت بسیار خوبی در این رشته ورزشی وجود دارد که موجب شده به شدت مورد استقبال ورزش دوستان قمی قرار بگیرد.

دبیر هیئت تکواندو استان قم تصریح کرد: موفقیت در کسب عناوین مختلف جهانی، آسیایی،‌ بین‌المللی و کشوری در رده‌های سنی مختلف در سال‌های اخیر موجب شده است تا این رشته ورزشی یکی از موفق‌ترین رشته‌ها در ورزش قم باشد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت تکواندو برای توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی در سطح استان و موفقیت در عرصه رقابت‌های داخلی و برون مرزی تلاش‌های زیادی در سال‌های اخیر انجام داده است که یکی از اتفاقات مهم در این مسیر حرکت در راستای افزایش دانش نیروی انسانی فعال در تکواندو استان قم است.

آقایی تاکید کرد: هم در بخش قهرمانی و هم در بخش آموزش گام‌های موثری در سال‌های اخیر در تکواندو قم برداشته شده است که نتیجه آن کسب مدال از رقابت‌های جهانی نوجوانان، آسیایی دانشجویان و بین‌المللی غرب آسیا بوده است.

وی در ادامه توجه به امر آموزش را یکی از مهم‌ترین اولویت‌‌های هیئت تکواندو استان قم عنوان کرد و بیان داشت: هم به مربیان توجه ویژه‌ای در امر آموزش شده است و هم داوران خوب و فعال تکواندو قم در این زمینه مورد توجه قرار دارند.

دبیر هیئت تکواندو استان قم ابراز کرد: اخیرا هیئت تکواندو با تلاش‌های صورت گرفته در تعامل با بخش‌های مرتبط از جمله واحد آموزش، تحقیقات و برنامه‌ریزی اداره کل ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون تکواندو، اقدام به برنامه ریزی برگزاری دوره داوری این رشته ورزشی کرده است.

وی یاد آور شد: بدین ترتیب دوره داوری رشته تکواندو در سطح درجه دو از امروز با شرکت داوران تکواندو استان قم و چند استان دیگر کشور در دو بخش تئوری و عملی با حضور مدرس داوری این رشته آغاز شده و تا شنبه ادامه خواهد داشت.

آقایی با بیان اینکه دوره داوری درجه دو تکواندو در شهر مقدس قم به مدت چهار روز تا هشتم بهمن ماه به طول خواهد انجامید، عنوان داشت: در این دوره داوران مرد و زن تکواندو از استان‌های قم، سمنان، مازندران، تهران، زنجان، خراسان شمالی و ‌گلستان حضور دارند.

وی یاد آور شد: تعداد ۱۴ نفر از داوران شرکت کننده در این دوره آقایان‌ هستند و نزدیک به ۱۶ نفر شرکت کنندگان را داوران بخش بانوان تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه از این تعداد شش داور مرد و هفت داور زن هم از هیئت تکواندو استان قم حضور دارند که امروز و فردا در مجموعه ورزشی تختی قم و روزهای جمعه و شنبه در سالن ورزشی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار قم در دوره داوری شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.vetfuqehisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما