پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 39176
منبع : پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم

رفع مشکلات اسناد ملکی، موجب تعلق خاطر و آسایش روانی مالکان است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد: رضایت مردم به معنای پاسخ مثبت به همه مطالبات نیست، بیان علتها خواسته مردم است.
رفع مشکلات اسناد ملکی، موجب تعلق خاطر و آسایش روانی مالکان است
به گزارش قم نیوز، در جلسه ای که به منظور تعامل همکاری جهت تسریع در صدور اسناد واحدهای مسکن مهر با حضور مسئولان ادارت کل راه و شهرسازی و ثبت اسناد استان قم برگزار گردید، حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ضمن تاکید بر جایگاه زمین و مسکن به عنوان سرمایه ای ارزشمند در بین مردم  اظهار داشت: رفع مشکلات اسناد ملکی مردم در ایجاد و تعلق خاطر و آرامش روانی جامعه از جایگاه مهمی برخوردار است.

وی با تاکید بر تلاش در راستای جلب رضایت مردم عنوان نمود: این بدان معنا نیست که به تمام مطالبات مردمی پاسخ مثبت داده شود، بلکه بیان علتها و ارائه طریق جهت رفع معضلات ملکی، خواسته مردم است.

صبوری تعامل و همکاری دستگاه های ذیربط بخصوص اداره کل ثبت اسناد و املاک را مهم ارزیابی  نمود و گفت: رفع مشکلات موجود جهت ثبت و صدور اسناد واحدهای مسکن مهر، موجب تعلق خاطر بیشتر و آرامش روانی ساکنین این واحدها می گردد.

در این جلسه که به منظور هم افزایی و هماهنگی بیشتر دو دستگاه متولی امور ملکی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید، سلامتی مدیرکل ثبت اسناد استان قم نبز ضمن استقبال از برگزاری این جلسه اظهار داشت: ثبت اسناد استان قم با تمام توان و امکانات جهت رفع مشکلات موجود در خصوص ارائه اسناد واحدهای مسکن مهر براساس قوانین موضوعه در حال انجام وظیفه می باشد.

در پایان جلسه با اهدا لوح سپاس از خدمات و تلاش های مدیران ثبت اسناد و املاک حقوقی تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfvydm.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما