سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 39248
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
به همت مسلمانان جامعه اسلامی میشیگان؛

توزیع بیش از ۵۰ تن ماده غذایی میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان

قم نيوز : قم نیوز: شورای جامعه اسلامی میشیگان در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌ای با عنوان مبارزه رمضان با گرسنگی به اجرا گذاشته است. گروه‌های اسلامی و مساجد نیز در پنجمین سال متوالی قصد دارند تا به نیازمندان با پیشینه‌ها و اعتقادات دینی مختلف کمک کنند.
توزیع بیش از ۵۰ تن ماده غذایی میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان
به گزارش قم نیوز، به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان ،مسلمانان آمریکایی در جنوب شرقی ایالت میشیگان توزیع  50 تن غذای اهدایی میان نیازمندان را آغاز کرده و خیریه اسلامی در طول ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

شورای جامعه اسلامی میشیگان در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌ای با عنوان مبارزه رمضان با گرسنگی به اجرا گذاشته است و به گفته برگزارکنندگان این طرح، بیش از 50 تن ماده غذایی در پروژه مذکور جمع آوری شده و قرار است مواد غذایی جمع آوری شده در 30 روز ماه مبارک رمضان در سرتاسر جنوب شرقی میشیگان میان گرسنگان توزیع شود.

گروه‌های اسلامی و مساجد نیز در دیترویت در این طرح مشارکت داشته و در پنجمین سال متوالی قصد دارند تا به نیازمندان با پیشینه‌ها و اعتقادات دینی مختلف کمک کنند.

شیخ محمد المسماری، رهبر مذهبی مسجد مرکز اتحاد در ارتفاعات بلوم فیلد در این باره به خبرنگاران گفت: یکی از بزرگترین اهداف ماه مبارک رمضان درک مشکلات و سختی‌های دیگران خصوصا فقرا و نیازمندان است. ما در ماه مبارک رمضان با روزه گرفتن و نخوردن غذا در طول روز سعی داریم وضعیت نامناسب فقرا را درک کنیم.

المسماری مدیر اجرایی شورای جامعه مسلمانان میشیگان در ادامه گفت: رمضان به شما کمک می‌کند تا رحمت و نعمت‌های خدا را شکر گفته و به دیگران کمک کنید. ما در اسلام می‌گوییم که از خداست و به خدا باز می‌گردد. ما آنچه را که در اصل متعلق به خداست به بندگان خدا و نیازمندان می‌بخشیم.

در خانه بین المللی زمان که در مرکز بشردوستی ایکستر در میشیگان واقع شده، داوطلبان مسلمان جعبه‌های غذایی را برای توزیع میان نیازمندان بسته بندی می‌کنند. هفته گذشته نیز خانه زمان 25 هزار دلار مواد غذایی را خریداری کرده و داوطلبان آن‌ها را برای توزیع بسته بندی کردند.

نجاح باتزی، بنیانگذار و رئیس خانه بین المللی زمان در این باره می‌گوید: رمضان برای مسلمانان مانند عید شکرگزاری مسیحیان است، با این تفاوت که به مدت 30 روز برگزار می‌شود. رمضان زمانی است که حقیقتا در کنار خانواده گذرانده و برابری و تساوی را احساس کرده، فراتر از خودمان اندیشیده و وجود خانواده را جشن می‌گیریم، رمضان همچنین زمانی برای یادآوری و شکرگزاری و اشتراک غذا با یکدیگر است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfc0dm.w6d1jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما