دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 39390
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

نمازخانه مدارس 6 هزار متر فرش نیاز دارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: نمازخانه مدارس قم نیازمند 6 هزار متر فرش است که لازم است خیران در این زمینه ورود کنند.
نمازخانه مدارس 6 هزار متر فرش نیاز دارد
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا شیخ‌الاسلام  ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به تحصیل 226 هزار دانش‌آموز در هزار و 300 واحد آموزشی در استان قم اشاره و اظهار کرد: استان قم از استان‌هایی است که کمترین فضای آموزشی را در کل کشور به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان قمی در دو نوبت در مدارس به تحصیل اشتغال دارند، تصریح کرد: استان قم از نظر فضای فیزیکی برای آموزش در رتبه آخر قرار دارد و این مسئله در حالی رخ می‌دهد که دارای تراکم دانش‌آموزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تاکید بر اینکه 35 درصد مدارس استان قم را خیران ساخته‌اند، گفت: اگر نیکوکاران و خیران در این زمینه ورود نمی‌کردند اکنون با مشکلات جدی روبه‌رو بودیم.

شیخ‌الاسلام ضمن ابراز خرسندی از اینکه در استان قم، دانش‌آموز باز مانده از تحصیل نداریم، بیان کرد: تلاش شده که حتی با وجود یک دانش‌آموز کلاس درس تشکیل شود و دانش‌آموزان با حضور در مدارس خیرساز مراحل رشد و بالندگی را طی می‌کنند.

وی با تاکید براینکه در بحث تجهیز نمازخانه‌ها مدارس استان با مشکل مواجه هستند، گفت: در حال حاضر مدارس قم نزدیک به 6 هزار متر فرش لازم دارد که امیدواریم خیران، برای این مهم اقدام کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdzs0s.yt0nn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما