دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 39397
منبع : خبرگزاری مهر

«استخر قدس» تا پایان سال در قم به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از بهره برداری استخر قدس در قم تا پایان سال ۹۵ خبر داد.
«استخر قدس» تا پایان سال در قم به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز، محسن رمضان بیگی  اظهار داشت: توسعه فضاهای ورزشی تحت نظر اداره کل آموزش و پرورش استان قم در دستور کار این اداره کل قرار دارد و در حال حاضر، تکمیل و راه اندازی استخر قدس و نیز هنرستان تخصصی تربیت بدنی پسران قم اهم برنامه‌های ما را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: استخر قدس در شهرک قدس قم در حال حاضر پیشرفت فیریکی قابل توجهی دارد و انتظار ما این است که این استخر تا پایان سال به بهره برداری برسد و علاوه بر خانواده آموزش و پرورش قم به عموم مردم نیز خدمات ارائه می‌دهد.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: هنرستان تخصصی تربیت بدنی و علوم ورزشی در بخش پسران نیز به زودی آماده بهره برداری می‌شود و در آغاز سال جدید تحصیلی برای این مرکز آموزشی ثبت نام هنرآموز خواهیم داشت.

رمضان بیگی بیان داشت: این هنرستان تخصصی تحت نام شهید حیدریان فعالیت می‌کند و در شهرک پردیسان واقع شده است و از امکانات سخت افزاری مناسبی برای تدریس علوم ورزشی برخوردار است و چند سالن تخصصی در رشته‌های مختلف ورزشی در آن وجود دارد.

وی عنوان کرد: در بخش دختران، هنرستان تربیت بدنی فخری پاسخگوی نیاز هنرآموزان دختر ما است و امکانات این هنرستان تربیت بدنی و البته مجاورت با مجموعه ورزشی راحله سبب شده در مورد دختران رشته تربیت بدنی، دغدغه چندانی نداشته باشیم.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: پیش از این، هنرستان تربیت بدنی قم در بخش پسران در قم فعال بود اما امکانات کافی نداشت و همین چالش پیش زمینه احداث هنرستان تخصصی شهید حیدریان پردیسان شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca0ene.49noo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما