سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 39435
منبع : پایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی:

قرآن بهترین منبع برای ترویج سبک زندگی اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: قرآن یکی از منابع مهم سبک زندگی محسوب می‌شود و درس‌های قرآن راه سعادت را به انسان‌ها نشان می‌دهد.
قرآن بهترین منبع برای ترویج سبک زندگی اسلامی است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین نجف لکزایی در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت فرصت مناسبی برای انس با قرآن است، اظهار کرد: در ماه رمضان انسان فرصت خوبی برای کسب معنویات به دست می‌آورد و برگزاری این نمایشگاه می‌تواند تأثیرات بسیار زیادی در خانواده‌ها داشته باشد.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در ارتباط با ترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانواده‌ها بیان کرد: قرآن یکی از منابع مهم سبک زندگی محسوب می‌شود و درس‌های قرآن راه سعادت را به انسان‌ها نشان می‌دهد.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه قرآن نقشه راه زندگی انسان‌ها محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: ما باید سعی کنیم تا در نمایشگاه قرآن محصولاتی ارائه کنیم که نسل جوان را با معارف قرآنی آشنا سازد تا بتوانیم در برابر توطئه‌های دشمنان علیه اسلام و تشیع مقاومت کنیم.

وی گفت: همه باید در محضر قرآن باشیم و طبق بیانات مقام معظم رهبری حتی اگر کسی نمی‌تواند قرآن را قرائت کند معنی آن را نیز تلاوت کند کافی است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdko0s.yt0ns6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما