شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 39715
منبع : پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

روحیه ایثار دشمن را در تمام جبهه‌ها زمین‌گیر کرده است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: امروز تمام کشورهای استکباری به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقاومت منطقه هستند اما به برکت خون‌های پاک شهدا و روحیه ایثار و شهادت طلبی ملت ایران ناکام خواهند ماند.
روحیه ایثار دشمن را در تمام جبهه‌ها زمین‌گیر کرده است
به گزارش قم نیوز، سیدجواد هاشمی در جلسه شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید تاکید کرد: شکل گیری نظام جمهوری اسلامی به برکت ایثار و پایداری ملتی قهرمان و ولایت مدار شکل گرفت، دنیا با تمام توان نظامی و تجهیزات و قدرتش در برابر این روحیه ناتوان و زبون است.

وی بیان کرد: برای حفظ اسلام، ارزش‌ها، استقلال، آزادی و امنیت خون‌های بسیاری تقدیم شده است و بسیاری از نیروهای مؤثر انقلاب به شهادت رسیدند از جمله شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان، دشمن با این ترورها قصد تضعیف نظام را داشت.

وی اضافه کرد: پیروزی این نظام و مقاومت چهار دهه آن در برابر ابر قدرت‌های دنیا و موفقیت آن در تمامی عرصه‌ها از یک سو خشم دشمنان را به دنبال داشته و از سویی امید مظلومان و ملت‌های مسلمان و آزاده و الگوی انقلاب‌های منطقه است.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مدافع مظلومان و دشمن رژِیم غاصب صهیونیستی، استکبار جهانی و دشمنان اسلام بوده است، دشمنان از تقویت و پایداری ما وحشت دارند و در تمام این سال‌ها نیز تلاش  کردند تا به هر ترتیب این انقلاب را نابود و امید ملت‌های مسلمان را نا امید سازند.

هاشمی تاکید کرد: روحیه ایثارگری و شهادت طلبی، ایمان‌های راسخ، حفظ وحدت بر محور ولایت و بصیرت ملت بزرگ‌ترین عامل موفقیت ملت ایران در برابر تمامی جهان کفر است امروز دشمنان تمامی کشورهای منطقه را نا امن کردند تا به جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما به امید خداوند و در تمامی کشورها متضرر و سرافکنده شدند.

وی افزود: امروز در سوریه نیز جبهه مقاومت، داعش این اسلام خود ساخته استکبار که قصدش ارائه چهره خشن از اسلام و مسلمانان به جهان است و جنایات وحشیانه آن مورد حمایت دولت‌های مدافع حقوق بشر است، در بسیاری از جبهه‌ها به زانو در آورده و به امید خداوند به زودی این نقشه شوم نیز نابود خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcenf8x.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما