سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 39780
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم خبر داد

افتتاح 2 سالن جدید تنیس روی‌میز در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم از راه‌اندازی دو سالن جدید اختصاصی این رشته با حمایت‌ بخش‌های دولتی و خصوصی در قم خبر داد.
افتتاح 2 سالن جدید تنیس روی‌میز در قم
به گزارش قم نیوز، محمدقاسم عموئیان  اظهار کرد: بعد از ماه مبارک رمضان و به مناسبت عید سعید فطر از دو سالن جدید اختصاصی رشته تنیس روی‌میز در دو منطقه شهر قم بهره‌برداری خواهیم کرد تا یک گام دیگر در مسیر رشد و توسعه تنیس روی‌میز قم برداشته شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم دو سالن اختصاصی در دو مجموعه ورزشی بزرگ شهر قم یعنی مجموعه جهان‌پهلوان تختی منطقه دورشهر و مجموعه شهدای هفتم‌تیر جنب عوارضی اتوبان قم – تهران را برای فعالیت‌های مختلف خود در اختیار دارد.

رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم بیان کرد: هدف ما این است که تنیس روی‌میز در تمام نقاط قم فضا و امکانات کافی برای فعالیت علاقمندان به این رشته و همچنین کارهای آموزشی مربیان با دانش پینگ پنگ قم به منظور جذب استعدادها و نخبه‌های تنیس روی‌‌میز داشته باشد.

وی تصریح کرد: جا دارد هم از حامیان بخش خصوصی و هم از اداره کل ورزش و جوانان استان قم به واسطه حمایت‌هایی که از این رشته ورزشی انجام می‌دهند تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشم زیرا با حمایت این دو نهاد، در شهر پردیسان و همچنین منطقه نوبهار قم دو سالن جدید را تا چند روز آینده افتتاح می‌کنیم.

عموئیان بیان کرد: سالن اختصاصی تنیس روی‌میز که در شهر پردیسان قرار دارد با حمایت‌های بخش خصوصی تکمیل و راه‌اندازی شده و با توجه به اینکه در این منطقه از شهر قم هنوز با کمبودهایی به ویژه در بخش ورزش مواجه هستیم، امیدوارم بتوانیم استعدادهای خوبی را جذب کنیم.

وی از راه‌اندازی یک سالن جدید دیگر در منطقه نوبهار قم خبر داد و عنوان کرد: با هماهنگی و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم یکی از سالن‌های مجموعه ورزشی شهید مهدی زین‌الدین که در منطقه نوبهار واقع شده را برای این رشته تجهیز کرده‌ایم و از این سالن نیز همزمان با سالن پردیسان بهره‌برداری خواهد شد.

رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم با اشاره به تعداد مربیان و داوران فعال در این رشته ورزشی بیان کرد: در حال حاضر تعداد 30 مربی در هیأت‌‌ پینگ پنگ قم حضور دارند، ضمن اینکه تعداد 50 داور نیز در این رشته فعال هستند و از این نظر قم یکی از پایگاه‌های تنیس روی‌میز کشور به شمار می‌رود.

وی یاد آور شد،:‌ ولی‌الله دیرباز، مهدی اکرامی، محمد مصباحی و محمد عموئیان داوران بین‌المللی تنیس روی‌میز قم محسوب می‌شوند و در مرحله نهایی رقابت‌های فصل 95 – 1394 لیگ برتر تنیس روی‌میز باشگاه‌های کشور که در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، قضاوت دیدارهای رفت و برگشت فینال بین پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد اسلامی تهران بر عهده داوران تنیس روی‌میز قم بود.

عموئیان در پایان با بیان اینکه قم امسال پنج میزبانی رقابت‌های قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور و یک رویداد بین‌المللی را انجام می‌دهد، ابراز کرد: تمام این اتفاقات نشان از تحول و پیشرفت تنیس روی‌میز قم است و امیدوارم با حمایت تمام بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین همت همکارانم در هیأت‌‌ این مسیر موفقیت‌آمیز را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgzu9w.ak9y74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما