شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 3987

صبای قم مغلوب سپاهان اصفهان شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی مغلوب فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شد.
صبای قم مغلوب سپاهان اصفهان شد
به گزارش قم نیوز، دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور جمعه شب با انجام هشت مسابقه در گروه‌های دو گانه به انجام رسید و طی آن صبا در خانه از کسب پیروزی محروم ماند.

شاگردان غلامرضا کاظمی در این دیدار که به قضاوت داوران قمی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، نتوانستند از فرصت میزبانی به خوبی بهره ببرند و در حالی که تلاش زیادی برای پیروزی از خود نشان دادند در نهایت این تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود که بازی را به سود خود به پایان رساند و سه امتیاز را کسب کرد.

نوجوانان صبای قم در این دیدار حساس در پی جبران شکست بازی رفت مقابل مهمان خود نیز بودند اما با گل‌هایی که هر کدام را در یک نیمه دریافت کردند، دو بر صفر مقابل تیم فوتبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تن به شکست دادند.

در این دیدار که به دلیل غیبت داوران معرفی شده از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، برگزار شدن آن نیز در هاله‌های از ابهام قرار داشت، ناظر مسابقه با هماهنگی کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم از سه تن از داوران قمی برای قضاوت بازی بهره برد.

نیمه نخست این دیدار بازی خوب و قابل قبولی از سوی نوجوانان صبای قم مقابل تیم مطرح و مدعی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به نمایش در آمد، اما بر عکس جریان بازی این تیم اصفهانی بود که صاحب ضربه پنالتی شده و آن را به گل تبدیل کرد.

صبایی‌ها در نیمه نخست هر چقدر تلاش کردند نتوانستند دروازه تیم فوتبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را باز کنند تا اینکه بازی با حساب یک بر صفر در ۴۵ دقیقه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان غلامرضا کاظمی در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم با امیدواری بیشتری به سمت دروازه حریف یورش بردند اما بار دیگر بر خلاف جریان مسابقه این تیم فوتبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود که به گل دوم دست یافت.

نوجوانان صبای قم در حالی در این دیدار خانگی مقابل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تن به شکست دو بر صفر دادند که در دیدار رفت در ورزشگاه صفاشهر مقابل رقیب خود با نتیجه دو بر یک نتیجه را واگذار کرده بودند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.vapct1a3ybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما