جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 40001
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم مطرح کرد

دیدار معتمدین معین با 3300 خانواده شهدا و ایثارگران

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: معتمدین معین استان سال گذشته 3 هزار و 293 دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران داشته‌اند.
دیدار معتمدین معین با 3300 خانواده شهدا و ایثارگران
به گزارش قم نیوز، سید جواد‌ هاشمی در همایش معتمدین معین ایثارگر، این گروه را به‌عنوان بازوان توانمند بنیاد شهید دانست و افزود: امروز تکریم و تجلیل از بازماندگان شهدا، خانواده معظم شهدای مدافع حرم که در مسیر شهدایشان حرکت می‌کنند و مفتخر به این شهادت‌ها هستند وظیفه همه ماست.

وی اضافه کرد: حفظ امنیت ایران اسلامی را در میان ناآرامی‌های منطقه مدیون همین جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها هستیم. شهدای مدافع حرم مظلومانه در دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی در مقابل قاتلان ددمنش، این سرسپردگان و جیره خواران دشمنان اسلام ایستاده‌اند تا از اسلام و سرزمین اسلامی در مقابل متجاوزان و کسانی که در پی ایجاد امنیت برای صهیونیست متجاوز هستند تا پای جان دفاع کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با اشاره به اینکه معتمدین معین استان سال گذشته 3 هزار و 293 دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران داشته‌اند، ادامه داد: معتمدین معین از بتن جامعه ایثارگران و از معتمدین و نخبگان ایثارگر انتخاب و معرفی می‌شوند تا در راستای ارتباط با خانواده معظم شهدا، ارائه خدمات به ایشان، ارائه مشاوره و انتقال مسایل این عزیزان، بنیاد شهید را در خدمت‌رسانی و تکریم و تجلیل از خاندان شهدا و ایثارگران یاری رسانند.

وی خاطرنشان کرد: این جلسه نیز به منظور آگاهی بخشی و آشنایی معتمدین معین با دستورالعمل‌ها است تا در دیدارها با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به صورت آگاهانه و هدفمند اقدام کرده و با اطلاع از قوانین در این دیدارها حضور یابند و بتوانند از این طریق خدمات مناسبی را ارائه کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcez78e.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما