شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : 4006
آیت الله مکارم شیرازی:

پژوهشگران قرآنی باید مرزبان قرآن در مقابل شبهات و انحرافات باشند

قم نيوز : قم نیوز: در چهارمین روز از ماه ربیع الاول ضریح بقعه مبارکه امامزاده زینب خاتون کهک غبار روبی و عطر افشانی شد.
پژوهشگران قرآنی باید مرزبان قرآن در مقابل شبهات و انحرافات باشند
به گزارش قم نیوز، ضریح مطهر بقعه امامزاده زینب خاتون کهک صبح شنبه با حضور امام جمعه، بخشدار، رییس اداره اوقاف و دیگر مسوولان شهر و بخش کهک به همراه زائران و مجاوران حرم مطهر غبار روبی و عطر افشانی شد.

در این مراسم معنوی شرکت کنندگان پس از خواندن دعای اذن دخول و اجرای آداب زیارت با گشوده شدن درب ضریح، در فضایی آکنده از عطر صلوات تمامی قسمت‌های داخلی مرقد مطهر نظیر کف، سقف و دیواره‌ها را غبارروبی و با گلاب شست‌وشو دادند.

رییس اداره اوقاف بخش کهک در این مراسم امامزادگان این بخش را به عنوان کانون‌های فرهنگی دانست و گفت: غبارروبی و عطر افشانی امامزادگان اقدامی برای تبدیل این بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی است.

حجت الاسلام ابوالحسن خسروانی در ادامه بر حفظ و نگهداری این امامزادگان تاکید کرد و افزود: امامزادگان مکانی برای آسایش روحی و روانی مردم و پناهگاهی معنوی برای آن‌ها هستند که باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند.

وی در ادامه اظهارداشت: امامزادگان ظرفیت خوبی دارند که می‌توان با تبدیل آن‌ها به قطب فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمنان مقابله کرد.

رییس اداره اوقاف بخش کهک وجود امامزادگان را یکی از افتخارات این بخش دانست و عنوان کرد: امامزادگان در هدایت فکری و معنوی مردم به خصوص جوانان اهمیت بسزایی دارند که در همین جهت بایستی بر احیا و آبادانی بیشتر امامزادگان این بخش کوشید.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.gbaurhbg0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما