پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 40338
منبع : پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم
معاون دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

انجام ۴۰۰ مورد بازرسی از مطب‌ها و مراکز درمانی قم/پلمب ۸ محل غیرمجاز مداخله‌گر در امور درمانی

قم نيوز : قم نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در راستای نظارت و بازرسی از عملکرد واحدهای درمانی استان، ۴۰۰ مورد بازرسی انجام شد و ۱۲۰ موسسه درمانی تذکر کتبی گرفتند.
انجام ۴۰۰ مورد بازرسی از مطب‌ها و مراکز درمانی قم/پلمب ۸ محل غیرمجاز مداخله‌گر در امور درمانی
به گزارش قم نیوز، محمد‌رضا مظفری با اشاره به عملکرد اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: این اداره در 3 مال اول سال‌جاری در راستای نظارت و بازرسی از مطلب‌ها و رسیدگی به شکایات اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

وی عنوان کرد: در این مدت 400 مورد بازرسی انجام شده که 81 مورد مربوط به مطب‌ها، 71 مورد دندانپزشکی، 8 مورد دفتر کار مامایی، 5 مورد مراکز غیرمجاز، 116 مورد بازرسی از درمانگاه‌ها، 11 مورد بازرسی از مراکز جراحی محدود، 11 مورد از مراکز رادیولوژی و 97 مورد بازرسی از مراکز پیراپزشکی بوده است.

مظفری افزود: همچنین در این مدت 15 مورد تائید محل مطب‌ها و موسسات و 30 مورد نظارت بر تعرفه در مراکز صورت گرفته که در مجموع 445 مورد بازرسی و بازدید انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: در سه ماه ابتدایی سال‌جاری، 10 مورد پرونده با کمیسیون ماده 11 دانشگاه ارجاع شد و 8 محل غیر مجاز مداخله‌گر در امور درمان نیز پلمب شدند.

وی با بیان اینکه در موضوع درمان و سلامت جان مردم با کسی تعللی نداریم گفت: پنج مورد ارجاع به دادگاه صورت گرفته و به سه مورد شکایات با نامه رسیدگی و به بیش از 500 مورد درخواست‌های تلفنی نیز پاسخ داده شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdch6xnk.23nvxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما