پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 40357
منبع : پایگاه خبری پلیس
آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

دشمنان قسم‌خورده جهان اسلام به دنبال ناامنی مطلق در منطقه هستند

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری به ناامنی برخی کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم‌خورده می‌خواهند جهان اسلام در ناامنی مطلق به‌سر ببرند بنابراین سلاح و امکانات برای دست‌پرورده‌های خودشان در منطقه می‌فرستند.
دشمنان قسم‌خورده جهان اسلام به دنبال ناامنی مطلق در منطقه هستند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری ضمن ابراز رضایت از اقدامات و عملکرد پلیس قم در حوزه امنیت اخلاقی اظهار داشت: از اهداف و اقدامات پلیس قم و شخص فرمانده انتظامی مطلع بوده و طراز پلیس قم را بالا می‌دانم.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت قم به عنوان پایتخت مذهبی کشور و تهدیدات دشمنان به آیه «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه» اشاره کرد و افزود: شرایط کشور در جبهه‌های مختلف خوب است، همان‌طور که در رسانه‌ها منتشر شد تهدیدات دشمن در ماه مبارک رمضان با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی شد و این از الطاف الهی بود.

امام جمعه قم سپس به ناامنی برخی کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: دشمنان قسم خورده می‌خواهند جهان اسلام در ناامنی مطلق به‌سر ببرند بنابراین سلاح و امکانات برای دست پرورده‌های خودشان در منطقه می‌فرستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: این دست پرورده‌ها با حمایت اربابانشان در منطقه تاخت و تاز می‌کنند البته شکست پشت شکست نصیب‌شان شده و نمونه آن در سوریه که شکست‌های زیادی متحمل شده‌اند.

وی گفت: نمایش زشتی که رئیس اطلاعات عربستان در میان منافقین در فرانسه داشت نشان می‌دهد اینها ورشکسته شده و جنازه یک مرده را حمل می‌کنند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه افزود: نیروی انتظامی با تقدیم شهدا به نظام و انقلاب با وجود ناامنی‌های منطقه به مقابله با دشمنان پرداخته و به مرزداری مفتخر است و در داخل نیز اقدامات صورت گرفته در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی قابل تحسین است.

کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم نیز در سخنانی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی امروز فقط از طریق ماهواره القاء نمی‌شود، گفت: یکی از ابزارهای کنترل بازار، پلیس اماکن است که با تخلفات برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه عقب‌نشینی از ارزش‌ها و افکار انقلابی نوعی اقدام سکولاری است، خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت در قم با سایر استان‌ها متفاوت است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: عنایت پروردگار و دعای مراجع و علما سبب شده پلیس قم در دو ماهه گذشته به مولفه‌ها و شاخصه‌های خود دست یافته و در طراز علمی و فرهنگی به جایگاه خوبی برسد.

مجتبایی به برخی اقدامات صورت گرفته از زمان تصدی سردار اشتری اشاره و خاطرنشان کرد: فرمانده نیروی انتظامی منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را در ناجا اجرا می‌کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciypa5.t1auw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما