سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 40490
منبع : پایگاه خبری پلیس

کشف بيش از 500 کيلوگرم ترياک در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بيش از 500 کيلوگرم ترياک با همکاري پليس شرق تهران خبر داد.
کشف بيش از 500 کيلوگرم ترياک در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ" غلامعباس بلفکه" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر حمل مقادير قابل توجهي موادمخدر ترياک توسط باندي از قاچاقچيان يکي از استان هاي جنوب شرقي به پايتخت و قصد عبور از حوزه استحفاظي قم ، بلافاصله موضوع در دستور کار ويژه اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: دو اکيپ اعزامي از عمليات ويژه ناجا ، دو اکيپ از پليس مبارزه با موادمخدر شرق تهران و چهار اکيپ از پليس مبارزه با موادمخدر استان قم پس از انجام هماهنگي هاي لازم قضائي و انتظامي جهت شناسايي و دستگيري قاچاقچيان اعزام شدند.

سرهنگ بلفکه ادامه داد: تعداد دو اکيپ ديگر جهت شناسايي  سوژه ها به  يکي از شهرستان ها عزيمت و با رصد فعاليت هاي پنهان قاچاقچيان، يک دستگاه خودروي پژو 405 نوک مدادي که راه پاکني محموله مواد را انچام مي داد شناسايي شد.

وي اضافه کرد: متهم با خودروي موصوف به يکي از شهرستان ها اعزام تا از آن جا تا تهران راه پاک کني خودروي حامل مواد را به عهده بگيرد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان بيان داشت: تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت تا اينکه در اتوبان "قم – تهران" يک دستگاه خودروي پژو پارس به عنوان خودروي حامل مواد با يک نفر سرنشين شناسايي که بلافاصله ماموران جهت متوقف کردن خودرو وارد عمل شدند ولي به دليل اينکه احتمال بروز تصادف با خودرهاي عبوري و بيم به خطر افتادن جان مسافران در ميان بود عمليات تعقيب و مراقبت نامحسوس در طول مسير تا رسيدن به مقصد انجام شد.

وي اعلام کرد:  اکيپ هاي تعقيب کننده به دنبال  خودرو پژو 405 و خودروي پژو پارس به عنوان حامل مواد وارد حوزه قضائي يکي از شهرستان شده و به دليل تردد خودروهاي قاچاقچيان در محورهاي خلوت و کوچه باغ ها به خودروي ماموران قم و عمليات ويژه ناجا مشکوک که در اين حين سواري پژو 405 راه پاک کن تغيير مسير و از سواري پژو پارس جدا مي شود.

سرهنگ بلفکه گفت: . ماموران در ادامه به تعقيب خودروي موصوف پرداختند و  که در همين حين  راننده اقدام به استفاده از سيستم دودزا  کرده  و با سرعت زياد در لاين مخالف و با حرکات مخاطره آميز اقدام به فرار کرد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان ابراز داشت: راننده  بدون توجه به دستور ايست ماموران ، با سرعت سرسام آور قصد زير گرفتن مردم را داشته که نهايتاً بعد از حدود 15 دقيقه فرار در سطح شهر ونهايتا در حاشيه شهر و کوچه باغ ها ، ماموران با شليک تير به سمت لاستيک هاي عقب، خودرو را پنچر و راننده باز با همين شرايط به فرار ادامه داده و حدود 10 دقيقه روي لاستيک پنجر حرکت مي کرد و سيستم دود زا نيز فعال بود.

سرهنگ بلفکه خاطرنشان کرد:  ماموران نيز با شليک گلوله در يک فرصت مناسب ديگر لاستيک جلو را نيز پنجر وخودرو متوقف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان تصريح کرد: راننده مجدداً پس از پياده شدن از خودرو اقدام به فرار کرده که توسط ماموران تعقيب کننده دستگير شد.

سرهنگ بلفکه گفت: در بازديد از خودروي موصوف مقدار 503 کيلوگرم ترياک در قالب 52 بسته کشف و متهم نيز به پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان منتقل شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پايان اعلام داشت: در ادامه با بررسي اقدامات اطلاعاتي، خودروي راه پاک کن نيز  پس از شناسايي متوقف و سه نفر ديگر نيز در اين خصوص دستگير شدند.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgzt9t.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما