يکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 4058
در وزن منهای 65 کیلوگرم؛

بانوی قمی قهرمان انتخابی تیم ملی کاراته شد

قم نيوز : قم نیوز: الهه عزیزیان موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان شد.
بانوی قمی قهرمان انتخابی تیم ملی کاراته شد
به گزارش قم نیوز، با برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته سبک‌های آزاد بانوان کشورمان، برترین‌های سبک‌های آزاد کاراته بانوان در اوزان و رده‌های سنی مختلف کاتا و کومیته شناسایی و معرفی شدند.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد کاراته بانوان کشورمان در حالی برگزار و نفرات برتر معرفی شدند که در بین شرکت کنندگان و در جمع مدعیان کسب عناوین برتر اوزان مختلف، نماینده قم در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم با شایستگی به مقام نخست دست یافت.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته، در پیکارهای انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد کاراته بانوان کشورمان ۱۶۵ کاراته کا در قالب ۲۰ تیم از ۱۹ استان کشور در اوزان مختلف برای کسب عناوین اول تا سوم با رقابت با یکدیگر پرداختند.

مدعیان کسب عناوین برتر در بخش‌های کاتا و کومیته و در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به مصاف یکدیگر رفتند که چهار ورزشکار در بخش کاتا و ۱۶ کاراته کا در بخش کومیته به اردوهای تیم ملی سبک‌های آزاد کاراته بانوان راه یافتند.

الهه عزیزیان بانوی توانمند کاراته قم که سابقه کسب مدال از رقابت‌های جهانی اسپانیا و همچنین میادین معتبری داخلی و برون‌مرزی دیگر را نیز در کارنامه فعالیت ورزشی خود در رشته کاراته دارد، در این رقابت‌ها در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم قهرمان شد.

عزیزیان که از خانواده‌ای ورزشی پا به عرصه کاراته گذاشته است و پدر و مادر وی از جمله مشوقان اصلی این ورزشکار ارزنده کاراته بانوان قم محسوب می‌شوند، در پیکارهای انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد در رده سنی بزرگسالان به رقابت با حریفان پرداخت.

این قهرمان ارزنده در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته سبک‌های آزاد کاراته بانوان کشور در تلاش برای کسب عنوان نخست بعد از اینکه رقبای خود در مراحل مختلف را با نمایشی پرقدرت پشت سر گذاشت، در دیدار نهایی نیز از سد افسانه جولانی از تیم تهران گذشت و مقتدرانه به مقام قهرمانی کشور در این وزن دست پیدا کرد.

این در حالی است که رقابت‌های رده سنی بزرگسالان در اوزان منهای ۶۰، ۶۵، ۷۰ و به اضافه ۷۰ کیلوگرم برگزار شد و به ترتیب این چهار وزن سمیه یوسفی از خوزستان، الهه عزیزیان از قم، سپیده یزادن مهر از تهران و زهره غلامی از اصفهان به مقام قهرمانی دست یافتند.

همچنین در کاتای جوانان فاطمه رویگر از تهران و ‌هانیه یزدانی از کرمان و در کاتای بزرگسالان زهرا مهیار از کرمان و نرگس بختیاری از اصفهان به مقام نخست رسیدند، ضمن اینکه در کومیته جوانان نیز رقابت‌های سه وزن منهای ۴۵، ۵۰ و ۶۰ کیلوگرم را صدیقه رئیسی از هرمزگان،‌ هایده پاپیرزاده از آذربایجان غربی و فاطمه رضایی از تهران به سود خود به پایان رساندند.

در رده بندی تیمی رده سنی بزرگسالان نیز تیم تهران (الف) با یک طلا، سه نقره و یک برنز به مقام نخست رسید، اصفهان با یک طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد و تیم خراسان رضوی با یک طلا و دو برنز به مقام سومی دست یافت، ضمن اینکه استان‌های خوزستان، قم و کرمان مشترکاً چهارم شدند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.wa5ct1auvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

منصوره
واقعابهت افتخارمی کنم