يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 40581
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اختصاص ۶۰۰ ميليارد ريال اعتبار دولتي به قطار شهري قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم به جلسه سازمان قطار شهري با رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور اشاره كرد و گفت: در اين جلسه مقرر شد ۶۰۰ ميليارد ريال پايدار و اجرايي شود كه نويد خوبي براي افزايش نقدينگي قطار شهري است.
اختصاص ۶۰۰ ميليارد ريال اعتبار دولتي به قطار شهري قم
به گزارش قم نيوز، عليرضا قاري قرآن با اشاره به اعتبارات دولتي براي قطار شهري قم اظهار داشت: پيش بيني اعتبارات دولتي براي قطار شهري قم امسال ۶۴ ميليارد تومان بود كه به ۱۰ ميليارد تومان كاهش يافته است.

وي به جلسه سازمان قطار شهري قم با نوبخت رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي اشاره كرد و گفت: در اين جلسه مقرر شد ۶۰ ميليارد تومان پايدار و اجرايي شود كه نويد خوبي براي افزايش نقدينگي قطار شهري بوده است.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم اعتبارات دولتي در سال گذشته را ۱۴ ميليارد تومان دانست و گفت: اگر اعتبار ۶۰ ميليارد توماني محقق شود كمك شاياني به قطار شهري قم مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: براي فاز يك مترو قم شش ايستگاه پيش بيني شده كه مجوزهاي ترافيكي آن گرفته شده و به زودي مصوبات آن از كميسيون ماده ۵ گرفته خواهد شد.

قاري قرآن به فعال بودن هر شش ايستگاه A۹ تا ۱۴ A اشاره و تصريح كرد: بايد هر شش ايستگاه فعال باشد و اسكلت آن كامل شود ولي قرار است فقط سه ايستگاه كامل و مابقي به تدريج تكميل و آماده شود.

وي عنوان كرد: بدنه ايستگاه‌ها زيرزمين است ولي براي ورودي و خروجي ايستگاه كه در معابر و چهارراه‌ها است با مشكلات معارضان روبرو هستيم كه به تدريج در حال رايزني و توافق هستيم.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم تصريح كرد: در ميدان شهيد مطهري با مسئولين پاساژ قائم به عنوان معارض در حال رايزني هستيم و توافقاتي براي آن انجام شده است.

وي به فعال شدن مناطق ۲، ۶ و ۷ شهرداري براي انجام توافق با معارضان اشاره كرد و ادامه داد: بايد از اعتبارات دولتي توافقنامه اي نوشته شود تا ميزان بهره وري مترو و منوريل از آن روشن شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchzmnk.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما