سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 40632
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

شبكه معابر منطقه ۳ توسعه مي‌يابد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه ۳ با اشاره به پيش بيني ۵ طرح ساخت معبر و خيابان در برنامه سال جاري اين منطقه ، از اختصاص اعتبار ۱۷ ميليارد و ۸۰۰ ميليون ريالي به اين منظور در بودجه خبر داد.
شبكه معابر منطقه ۳ توسعه مي‌يابد
به گزارش قم نیوز، رضا پوريافر با اشاره به اين‌كه در پروژه‌هاي فني بودجه سال گذشته، ۵ طرح پيش بيني شده است، اظهار كرد: ساخت خيابان شهيد جعفري و خيابان حريم كمربندي حد فاصل خيابان حاجي‌زاده تا علوي از جمله طرح‌هاي فني است كه در بودجه پيش بيني شده است.

به گفته شهردار منطقه ۳، ساخت خيابان بهارستان از ديگر پروژه‌هاي پيش بيني شده در سال ۹۵ است.
پوريافر گفت: ساخت خيابان مجاور خيابان شهيد باديان و بلوار زينبيه از ديگر پروژه‌هاي بخش فني و امور زيربنايي بودجه سال ۹۵ را تشكيل مي‌دهند.

 شهردار منطقه ۳ با اشاره به پيش بيني بودجه ۱۷ ميليارد و ۸۰۰ ميليون ريالي شهرداري اين منطقه در بخش ساخت معبر و خيابان تصريح كرد: در بخش زيرسازي و نهضت آسفالت معبر با رويكرد توجه به مناطق كمتر برخوردار در بودجه سال ۹۵ بودجه خوبي پيش بيني شده و اعتبار ۲۷ ميليارد ريالي به اين  امر اختصاص داده  يافته و به منظور بهبود عبور و مرور شهري در برنامه شهرداري منطقه ۳ گنجانده شده است.

پوريافر تأكيد كرد: زيباسازي و بهبود محيط شهري مانند المان‌هاي شهري و المان‌هاي مناسبتي و نصب نيمكت و سطل زباله و راه‌بندها در معابر و بوستان‌ها و ترميم و تجهيز آب‌نماها و ايجاد بلوار سبز بلوار زائر با اعتبار ۱۱ ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال پيش بيني شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcewp8e.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما