جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 40709
منبع : خبرگزاری فارس
معاون وزیر ورزش و جوانان:

قهرمانان ورزشی بدون آزمون در دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: پاداش مادی نفر نخست در مسابقات المپیک 300 سکه، نفر دوم 200 سکه و نفر سوم 120 سکه تعیین شده است و بر اساس مصوبه دولت این افراد بدون آزمون استخدامی در دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند.
قهرمانان ورزشی بدون آزمون در دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، غلامرضا شعبانی‌بهار در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی سال 1394 استان قم که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، با بیان اینکه دولت نسبت به عرصه‌های مختلف ورزش از جمله قهرمانی، همگانی و بانوان نگاه ویژه دارد، اظهار کرد:‌ 96 نفر در پاراالمپیک و 53 نفر در مسابقات المپیک حضور می‌یابند و سهم بانوان در این مسابقات نسبت به گذشته سه برابر شده است.

وی اضافه کرد: پاداش مادی نفر نخست مسابقات 300 سکه، نفر دوم 200 سکه و نفر سوم 120 سکه تعیین شده است و علاوه بر پرداخت 10 میلیون تومان هدیه نقدی، با مشارکت وزارت مسکن این افراد در شهرهای جدیدالاحداث از 70 تا 120 میلیون تومان تخفیف برخوردار شده و همچنین بر اساس مصوبه دولت قهرمانان المپیک، پاراالمپیک، جهانی و آسیایی بدون آزمون استخدامی در دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند.

معاون توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه مسؤولان استانی باید نسبت به جذب اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به بخش ورزش و جوانان نگاه ویژه داشته باشند، گفت: امیدواریم حمایت مسؤولان ارشد نظام از مسؤولان اجرایی سبب توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در کشور شود.

وی با اشاره به اینکه استعدادهای ورزشی بسیاری در استان قم فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: باید از این استعدادها به شیوه مطلوب در کشور تقدیر شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjhaex.uqeyyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما