چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 40858
منبع : پایگاه خبری پلیس

کشف يراق آلات قاچاق به ارزش بيش از دو ميليارد ريال در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس آگاهي استان از کشف يراق آلات قاچاق به ارزش بيش از دو ميليارد ريال در استان خبر داد.
کشف يراق آلات قاچاق به ارزش بيش از دو ميليارد ريال در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ"احمد کرمي" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستاي تشديد مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران اين اداره با اجراي طرح کنترل خودروهاي عبوري از استان در عوارضي" سلفچگان" به وزن بار يک دستگاه کاميون کشنده که حامل يراق آلات بوده، مشکوک شدند.

وي افزود: در ادامه با استعلام بعمل آمده مشخص شد وزن کالا 9 کيلو و 600 گرم اعلام شده در حالي که پس از توزين هاي انجام شده وزن کالا در حدود 20 هزار کيلو گرم بوده که با هماهنگي مقام قضايي کاميون و کالاهاي موصوف به اداره مبارزه با قاچاق کالا انتقال شدند.

سرهنگ کرمي ادامه داد: ماموران در تحقيقات صورت گرفته پي بردند، راننده کانتينر را از گمرک يکي از استان هاي جنوبي کشور به مقصد پايتخت بارگيري و از مسيرهاي جنوبي کشور وارد يکي از استان هاي مرکزي کرده و اعلام داشته از اضافه بار بي اطلاع مي باشد.

رئيس پليس آگاهي استان اضافه کرد: ماموران در بررسي و تحقيقات پليسي و اطلاعاتي ، صاحب کالا را شناسايي که وي نيز منکر هرگونه اضافه بار بود و پس از تخليه بار، شمارش آن و استعلامات صورت گرفته چاره اي جز اعتراف نداشت و اعلام داشته اين اقلام شامل دو هزار 789  عدد کيف پول زنانه،21 هزار و هفتصدو و بيست عدد کمربند،5کارتن لوازم و تجهيزات پزشکي،1500 عدد ساعت مچي، 2500 عدد فريم عينک، مازاد بوده که جمعاً ارزش آن دو ميليارد و 140 ميليون ريال است.

سرهنگ کرمي بيان داشت: در نهايت پس از تشکيل پرونده، متهمان نيز جهت سير مراحل قانوني به اداره تعزيرات حکومتي قم اعزام و براي صاحب کالا قرار قانوني صادر شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcevv8e.jh87ni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما