پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 40876
منبع : حزب الله سایبر

رونمایی از پایگاه خبری تحلیلی ثامن پرس در اجلاس فصل وصل

قم نيوز : قم نیوز: پایگاه خبری تحلیلی ثامن پرس با حضور وحید جلیلی معاون فرهنگی-اجتماعی شهرداری مشهد و منصور امینی مسئول سازمان سراج کل کشور در جمع فعالان شاخص عرصه فضای مجازی انقلاب، همزمان با برگزاری اجلاس فصل وصل در محل اردوگاه امام رضا علیه السلام مشهد رونمایی شد.
رونمایی از پایگاه خبری تحلیلی ثامن پرس در اجلاس فصل وصل
با حضور وحید جلیلی معاون فرهنگی-اجتماعی شهرداری مشهد و منصور امینی مسئول سازمان سراج کل کشور در جمع فعالان شاخص عرصه فضای مجازی انقلاب، همزمان با برگزاری اجلاس فصل وصل در محل اردوگاه امام رضا علیه السلام مشهد رونمایی شد.


لازم به ذکر است پایگاه خبری تحلیلی ثامن پرس با گردهمآیی مجموعه‌ای از فعلان فرهنگی- رسانه‌ای و دانشجویان مشهد مقدس با رویکرد استانی- کشوری آغاز به کار کرد.

پایگاه خبری تحلیلی ثامن‌پرس بنا دارد با تاسی به مشی امام ثامن به عنوان عالم آل محمد (ص) در آزاداندیشی و تنویر افکار و اذهان، به روشنگری هرچه بیشتر و احترام به تفکر و نفس اندیشیدن بپردازد.

تمرکز بر توان دانشجویان و شبکه فعالان خودجوش و مردمی عرصه فضای مجازی انقلاب به نحوی که نمود و بروز مشخص در خروجی محتوا، ارتباط گیری ها و جهت گیری های ثامن داشته باشد از جمله کارویژه‌های این رسانه است.

پیگیری نقش همگرایی بین رسانه‌ها، افراد و جریانات هم کلام با قانون اساسی و ولایت فقیه از دیگر اهداف ثامن است و این رسانه از ابتدای فعالیت خود به تمام فعالان جبهه انقلاب اعلام کرده است، می‌توانند از تریبون ثامن بهره برده و پژواک صدای خود را به گوش مردم برسانند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcepv8e.jh87fi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما