شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 40904
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی‌گرگانی: ورزشکارانی که در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنند، "مبلغ اسلام" باشند

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه ورزشکارانی که در مسابقات خارجی شرکت می‌کنند "مبلغ اسلام" باشند، گفت: اینکه برخی از ورزشکاران که روی پیراهن‌های خود یا ابوالفضل (ع) و اسم ائمه (ع) را می‌نویسند نشان از اعتقادات آن‌هاست که مورد تقدیر است.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: ورزشکارانی که در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنند، "مبلغ اسلام" باشند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با برخی از والیبالیست‌های شهرستان شهریار اظهارداشت: ورزشکارن کشورمان باید به امام علی (ع) اقتدا کنند و ادامه‌دهنده راه ایشان باشند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه 66 سوره نساء افزود: خداوند بر این موضوع تاکید کرده که اگر انسان‌ها به وعده‌های خود عمل کنند همه مشکلات حل می‌شود و مشکلی باقی نمی‌ماند.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به مشکلات جامعه بیان کرد: مسئولان در ظاهر قول می‌دهند که مشکلات را حل می‌کنند و برای رفع آن اقدام می‌کنند ولی در سطح جامعه مشکلات وجود دارد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت: امیرالمؤمنین (ع) فرمودند قوی‌ترین انسان‌ها کسی است که با هوای نفس خود مبارزه کند، ورزشکاران در کنار اینکه جسم خود را پرورش می‌دهند روح خود را نیز پرورش دهند.

وی با بیان اینکه ورزشکارانی که در مسابقات خارجی شرکت می کنند مبلغ اسلام باشند، خاطرنشان کرد: اینکه برخی از ورزشکاران که روی پیراهن‌های خود یا ابوالفضل (ع) و اسم ائمه (ع) را می‌نویسند نشان از اعتقادات آن‌ها است که مورد تقدیر است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgty9t.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما