دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 4102
از 12 بهمن ماه؛

فصل جدید فوتبال امیدهای قم باشگاه‌های قم آغاز می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسوول مسابقات هیئت فوتبال استان قم از آغاز فصل جدید مسابقات فوتبال امیدهای باشگاه‌های قم و تقابل تیم‌های مدعی برای کسب مقام قهرمانی و راهیابی به فوتبال امیدهای کشور خبر داد.
فصل جدید فوتبال امیدهای قم باشگاه‌های قم آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل صولتی  اظهار داشت: رقابت‌های فوتبال لیگ رده سنی امیدهای باشگاه‌های قم یکی از مهم‌ترین رویدادهای فوتبال استان قم است و هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها هر یک مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند.

وی ادامه داد: در مسابقات امسال لیگ امیدهای باشگاه‌های استان قم تیم‌های فوتبال رده سنی امید انصار، پیام، افشین، ایرانجوان، اتحاد شاد قلی، صنعت نما آسیا و ارم ساز نوین برای کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به فوتبال امید‌های کشور رقابت خواهند کرد.

مسوول مسابقات هیئت فوتبال استان قم با اشاره به زمان آغاز و مکان برگزاری رقابت‌های لیگ فوتبال امید باشگاه‌های قم، افزود: تیم‌های شرکت کننده در فصل جدید این مسابقات به مناسبت گرامیداشت فرارسیدن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) و آغاز ایام دهه مبارک فجر از روز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه دیدارهای خود را آغاز می‌کنند.

وی اضافه کرد: امسال نیز رقابت‌های لیگ فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های استان قم در در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود.

صولتی یاد آور شد: تیمی که بتواند در مسابقات لیگ فوتبال امید باشگاه‌های استان قم به مقام قهرمانی دست یابد، جواز حضور در رقابت‌های فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۱ را کسب خواهد کرد که این مهم بر حساسیت و جذابیت بازی‌ها و تقابل تیم‌های مدعی خواهد افزود.

وی خاطرنشان کرد: سوت آغاز این رقابت‌ها در حالی از روز چهارشنبه دوازدهم بهمن به صدا در می‌آید که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در هفته نخست سه بازی برگزار می‌شود که طی آن دیدار افتتاحیه را تیم‌های فوتسال امید انصار و امید پیام قم راس ساعت ۱۳ در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌کنند.

مسوول مسابقات هیئت فوتبال استان قم افزود: روز پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه نیز دو مسابقه از هفته نخست به انجام می‌رسد که طی آن بر اساس برنامه تیم فوتبال امید افشین برابر ایرانجوان صف آرایی می‌کند و امید اتحاد شادقلی با صنعت نما آسیا دیدار خواهد کرد.

وی بیان کرد: سال گذشته تیم‌های فوتبال رده سنی امید اتحاد شادقلی، عقاب پردیسان، ارم‌ساز و پردیس با صعود از گروه‌های دو‌گانه در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های استان قم حضور داشتند که تیم قهرمان از بین آنها مشخص شد.

صولتی تصریح کرد: مسابقات فوتبال رده باشگاهی در استان قم از سال جاری نسبت به سال‌های گذشته با نظم و برنامه بسیار بهتری برگزار شد و طی آن در رده‌های سنی بزرگسالان، نوجوانان و جوانان توانستیم مسابقات را در دسته‌های مختلف برگزار کنیم.

انتهای پیام/۱09
https://qomnews.ir/vdci.ua5ct1azrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما