پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 41065
منبع : پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد

لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اردوهای جهادی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به مشکلات قم گفت: در حاشیه شهر قم و برخی روستاها، مشکلات بسیاری وجود دارد که باید اولویت برنامه‌های اردوهای جهادی دانشجویان قمی برای این مناطق باشد.
لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اردوهای جهادی
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ایرانی‌خواه در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه طی سخنانی با اشاره به اجرای طرح اردوهای جهادی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با دانشجویان در خصوص این اردوها نکات بسیار مهمی را ایراد فرمودند که باید مد نظر همه ما قرار گیرد.

وی ادامه داد: ایشان در فرمودند که این اردوها باید به منظور تقویت خودسازی، خدمت و آشنایی با فضای واقعی کشور برگزار شود که این مسائل باید برای ما مد نظر بوده و به آن اهتمام جدی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: دانشجویان پرشور و پرانرژی هستند اما باید توجه داشته باشیم که نباید این اردوها به محلی برای تفریح دانشجو تبدیل شود، بلکه باید اهدافی که مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند را مدنظر قرار دهند.

ایرانی‌خواه بیان کرد: همچنین قبل از انتخاب محل برای اجرای اردوهای جهادی، باید فضا و محل کارشناسی شده و نیازهای مردم آن منطقه مورد بررسی قرار گیرد و پس از آن تیم اردوی جهادی را اعزام کنیم.

وی با اشاره به مشکلات در قم گفت: در حاشیه شهر قم و برخی روستاها، مشکلات بسیاری وجود دارد که باید اولویت برنامه‌های اردوهای جهادی دانشجویان قمی، برای این مناطق باشد تا بتوانیم بهترین خدمات رسانی را داشته باشیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcftxdj.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما