پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 41079
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم خبر داد

برگزاری 29 هزار نفر ساعت آموزش به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از ورود پرونده به محاکم قضایی 29 هزار نفر ساعت آموزش برگزار شده است.
برگزاری 29 هزار نفر ساعت آموزش به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
به گزارش قم نیوز، نصر‌الله بازوند با بیان اینکه برنامه مشخصی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دستور کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است، اظهار کرد: اکنون چهار و نیم میلیون دانشجو داریم و چهار سال دیگر فارغ‌التحصیلان به 9 میلیون نفر افزایش می‌یابند.

وی از جمعیت 21 میلیون نفری جامعه کارگری یاد کرد و افزود: هر ساله باید 2.5 میلیون شغل ایجاد شود تا بتوانیم شرایط کنونی اشتغال کشور را حفظ کنیم اما با برنامه‌های کنونی 700 هزار ایجاد شغل در دستور کار قرار دارد که 80 درصد این شغل‌ها هم برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیست به همین علت طی سال‌های آینده در بخش اشتغال و افزایش آسیب‌های اجتماعی با مشکلات مختلف روبه‌رو می‌شویم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم خاطرنشان کرد: همکاری بخش قضایی استان قم با مدیران استانی قابل تقدیر است و یکی از نتایج این همکاری کاهش حوادث ناشی از کار و به دنبال آن کاهش آمار ورود پرونده به محاکم قضایی است.

وی از شناسایی تاکسی‌های گازسوز و جایگاه‌های سوخت گاز غیراستاندارد با مصوبه کمیته ایمنی استان قم یاد کرد و گفت: با ایجاد کمیته سازش در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی یک سال آمار پرونده‌های قضایی دو هزار مورد کاهش داشته است.

بازوند با بیان اینکه پرونده‌های قضایی حوزه تعاون مسکن از 28 درصد به زیر پنج درصد رسیده است، مطرح کرد: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از ورود پرونده به محاکم قضایی 29 هزار نفر ساعت آموزش برگزار شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaowny.49n6015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما