دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 4109
با پایان دیدارهای مرحله گروهی صورت می‌گیرد؛

جدال ایثار قم با هیئت زنجان در لیگ بسکتبال با ویلچر

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در نخستین دیدار مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مصاف هیئت زنجان می‌رود.
جدال ایثار قم با هیئت زنجان در لیگ بسکتبال با ویلچر
به گزارش قم نیوز، نشست هماهنگی برگزاری رقابت‌های مرحله حذفی لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با حضور نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد.

در این نشست هماهنگی‌های لازم به منظور برگزاری پیکارهای مرحله حذفی لیگ‌های برتر و دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور انجام شد و سپس تیم‌های حاضر در هر دو لیگ، حریفان خود را در مرحله حذفی شناختند.

در این نشست نمایندگان تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر و دسته اول بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور حضور داشتند و برنامه برگزاری رقابت‌ها در قالب هر دو دسته برتر و اول برای تعیین تیم‌های برتر مشخص شد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده، رقابت‌های مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور روز اول اسفند ماه به میزبانی شهرهای تهران و اراک همانند رقابت‌های دسته اول، با سیستم دو از سه برگزار خواهد شد.

این در حالی است که این مرحله از رقابت‌ها در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و طی آن تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در دو مسابقه رفت و برگشت مرحله حذفی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور برابر تیم هیئت زنجان به میدان می‌رود.

در این گروه که دیدارهای آن در تهران به انجام می‌رسد، علاوه بر مسابقه ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم و هیئت زنجان، تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین مرحوم داداشی کهریزک نیز که یکی از مدعیان قهرمانی است برابر تیم ستارگان ایثار تهران صف آرایی خواهد کرد.

اما در گروه دوم رقابت‌های مرحله حذفی لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور نیز که با حضور چهار تیم به میزبانی شهر اراک برگزار می‌شود، تیم هیئت خوزستان به مصاف هیئت مرکزی می‌رود.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین پیام مخابرات اصفهان یکی از تیم‌های هم‌گروه ایثار قم در مرحله حذفی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور برابر تیم هیئت ایلام قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر در لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین کشور نیز شهرهای قزوین و شیراز میزبانی رقابت‌های مرحله حذفی را عهده دار شدند و بازی‌ها به صورت دو از سه برگزار می‌شود که بدین ترتیب که هر تیم برای صعود باید دو بازی از مجموع سه بازی را با نتیجه برد پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.xdjiw6dy1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما