دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : 4110
سردار مهدوی نژاد بیان کرد:

تلاش برای حضور حداکثری وظیفه همه پیروان راه امام(ره)

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفت: تلاش در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات و ارائه معیارها برای انتخاب کاندیدای اصلح وظیفه همه پیروان راه امام و خط ولایت است.
تلاش برای حضور حداکثری وظیفه همه پیروان راه امام(ره)
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد در گردهمایی مسوولان و کارکنان تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) در قم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم اظهار داشت: قطعا فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاباتی پرشور و باشکوه محقق خواهد شد، اما دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا این انتخابات را کم رنگ جلوه دهند و با ارائه گزارشات واهی و بیهوده مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف نمایند.

وی افزود: رسالت همه دلسوزان انقلاب اسلامی ترغیب و تشویق مردم برای حضور در پای صندوق های رای است و اگر کسانی در تلاش برای منصرف کردن مردم باشند، قطعا همسو با دشمن حرکت کرده و خائن به کشور و این نظام هستند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به رسالت روحانیت در امر آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مردم در زمینه های دینی و سیاسی اظهار داشت: روحانیت پرچمدار مبارزه با ظلم و استکبار بوده و همواره نقش هدایت جامعه را داشته است لذا باید در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی همچون گذشته تلاش نماید.

وی با اشاره به عملکرد سپاه در مقابله با فتنه‌ها و تشخیص حق از باطل اظهار داشت: سپاه از گذشته تاکنون با برگزاری مجالس و نشست‌ها و دعوت از شخصیت‌های سیاسی در راستای تقویت درک سیاسی بسیجیان و پاسداران تلاش مجدانه داشته و همین امر موجب شده پاسداران و بسیجیان در برابر فتنه ها، موضعی کاملا روشن و بدون ابهام داشته باشند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به تهاجمات دشمن به سپاه و اتهامات آنان به این نهاد انقلابی اظهار داشت: وظیفه خطیر و مهم سپاه دفاع از ولایت فقیه است و قطعا در همین مسیر نیز گام بر می دارد و همین امر نیز موجب شده همچون خاری در چشم دشمنان، مورد آماج حملات و اتهامات قرار گیرد.

دشمنان ایران اسلامی در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند
وی با اشاره به جمله مقام معظم رهبری که فرمودند "در شرایط بدر و خیبر هستیم" اظهار داشت: هنوز در جامعه کسانی هستند که بر اساس درک و فهم خود نسبت به شرایط کشور ارزیابی‌های نادرست می‌کنند و بعضاً شرایط کشور را همچون شعب ابیطالب می‌دانند، لیکن حضرت آیت الله امام خامنه‌ای با بیان این جمله به همگان اعلام کرد که ایران اسلامی در اوج قدرت است و نباید در برابر تهدیدات و فشارها حتی کوچکترین ضعفی نشان دهد.

مهدوی نژاد با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند، اظهار داشت: خفاشان شب پرست تحمل نور نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند و لذا در هر برهه از زمان با توطئه های فراوان در جهت ضربه زدن به این نظام تلاش می کنند.

وی به تشریح برنامه های دشمن در داخل و خارج نسبت به انتخابات پیش رو پرداخت و اظهار داشت: این جمله حضرت امام خمینی (ره) خطاب به این مردم که فرمودند "مدرس ها را به مجلس بفرستید"، باید آویزه گوش همه ما باشد.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه اهمیت مجلس شورای اسلامی در ایران بر هیچکس پوشیده نیست و حضرت امام خمینی (ره) هم با این جمله "مجلس در راس امور است" بر این نکته تأکید داشتند، گفت: حضور نمایندگان بصیر، آگاه و شجاع در مجلس شورای اسلامی رشد و تعالی کشور را به دنبال دارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.znkt23nzvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما