چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 41246
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

آموزش و پرورش حوزه مبنایی و اصیل برای آینده‌ کشور است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: آموزش و پرورش حوزه مبنایی و اصیل برای آینده‌سازی کشور است، بنابراین باید در زمینه تأمین نیازهای این بخش حداکثر تلاش صورت گیرد.
آموزش و پرورش حوزه مبنایی و اصیل برای آینده‌ کشور است
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی صادقی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه هفت پروژه آموزشی و پرورشی که در دبیرستان قدس برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت یادآور دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر بوده، بنابراین فرصت خوبی است که آنچه در عمل انجام شده، به مردم نشان داده شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم مشکلات فراوانی داشته، ولی همواره تلاش کرده تا هزینه‌های موجود را با کمترین سرمایه‌گذاری به بهترین شکل و کیفیت مدیریت کند.

استاندار قم با اشاره به تأکیدات دولت در برنامه اجرایی گفت: دولت در نظر دارد با تعامل، هماهنگی و روش اعتدالی، نسبت به همه اقداماتی که در مجموعه کشور است، زمینه مناسبی را فراهم کند تا همه بتوانند در راستای انجام وظیفه خود موفق باشند و از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: هزینه‌های اضافی در نتیجه نگاه‌های افراطی و یک طرفه به مسائل ایجاد می‌شود، اکنون در دولت یازدهم نگاه اعتدالی و هماهنگ وجود دارد که این امر رشد و توسعه را رقم زده است.

صادقی عنوان کرد: تلاش در استان در راستای نگاه متوازن به توسعه است، باید در زمینه تحقق و انجام خواسته‌های مردم حداکثر تلاش صورت گیرد، تلاش، همدلی و همزبانی سبب شده پیشرفت خوبی در استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش حوزه مبنایی و اصیل برای آینده‌سازی کشور است، گفت: فرزندان ما در این مکان‌ها آموزش دریافت می‌کنند، بنابراین همگان باید در زمینه ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش تلاش کنند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: 186 پروژه در زمینه‌های عمرانی، زیربنایی، کشاورزی، صنعتی، گردشگری، فرهنگی و ورزشی با اعتبار 355 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود که اشتغال یک‌هزار و 655 نفر را به همراه دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg3x9t.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما