پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 41276
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم:

2800 واحد از مسکن مهر در قم باقیمانده است

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: این استان برای مسکن مهر 46 هزار واحد مسکونی تعهد داشته که دو هزار و 800 واحد دیگر باقیمانده است و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری این واحدها را به بهره‌برداری برسانیم.
2800 واحد از مسکن مهر در قم باقیمانده است
به گزارش قم نیوز، محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم و آیین افتتاح همزمان 186 پروژه عمرانی که در تالار معصومیه(س) برگزار شد، اظهار کرد:‌ با وجود محدودیت‌های مالی امسال 186 پروژه با اعتباری بالغ بر 355 میلیارد تومان در قم افتتاح می‌شود که هزار و 655 اشتغال‌زایی را در استان قم به دنبال دارد.

وی با تأکید بر اینکه دولت یازدهم پروژه‌های بسیاری را در حوزه‌های مختلف اجرایی کرده است، اضافه کرد: در حوزه بهداشت و سلامت مجموع تخت‌های استان هزار و 700 مورد بوده که اکنون دو هزار تخت دیگر درحال احداث است و قم با بهره‌برداری از این تخت‌ها می‌تواند به استاندارد مورد نظر برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم بهره برداری از بلوار پیامبر اعظم(ص) را یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید برشمرد و تصریح کرد: احداث خط نخست مترو قم در دستور کار قرار دارد؛ با توجه به جایگاه ارتباطی شهر قم قطار پر سرعت تهران، قم و اصفهان به عنوان یکی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه قطار مذکور به صورت زیرسطحی از قم گذر می‌کند، گفت: با این اقدام مشکلات ترافیکی استان افزایش پیدا نمی‌کند؛ در دولت تدبیر و امید بیش از 18 هزار مورد از مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته و در هفته دولت هزار و 500 مورد دیگر افتتاح می‌شود.

بهشتی خاطرنشان کرد: استان قم برای مسکن مهر 46 هزار واحد مسکونی تعهد داشته که دو هزار و 800 واحد دیگر باقیمانده است و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری این واحدها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی احیای خانه‌های تاریخی را یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید در استان قم دانست و عنوان کرد: در حوزه کشاورزی پروژه‌های مختلف در دستور کار قرار دارد که با تکیه بر آنها می‌توانیم ظرفیت‌های اقتصادی استان را افزایش دهیم.

بهشتی با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در حوزه گردشگری در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: امیدواریم با اجرای 10 پروژه در حوزه فرهنگی ورزشی بتوانیم برای تأمین نیازهای مردم گام‌های مطلوبی برداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از برپایی نمایشگاه سیمای امید در قم یاد کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور دستگاه‌های اجرایی به نمایش دستاوردهای دولت در سه سال اخیر پرداخته است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjm8ex.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

روح الله
مسکن مهر چیه مسخرشا در آوردین هنوز فاضلاب نداره که اصلی ترنی نیاز همه چاها پر شده بوی گند همه جا را فرا گرفته اونایی که چاه زدن داره پر میشه ساختمانا نشست نکنه خیلیه!!!