شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 41300
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اجراي بيش از ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت معابر سطح منطقه ۳

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه قم با بيان اينكه ۲۶ پروژه در اين منطقه با اعتباري بالغ بر چهار ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان در هفته دولت افتتاح مي‌شود، گفت: در پنج ماه نخست سال جاري آسفالت ۱۰۲ هزار متر مربع با اعتباري بالغ بر ۱۵ ميليارد ريال انجام شده است.
اجراي بيش از ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت معابر سطح منطقه ۳
به گزارش قم نيوز، رضا پوريافر در حاشيه بازديد از غرفه شهرداري در نمايشگاه هفته دولت در استان قم با بيان اينكه در راستاي اجراي برنامه‌هاي سال جاري پروژه بازسازي كمپينگ فدك تا انتهاي شهريورماه به پايان مي‌رسد، اظهار كرد: بازگشايي بلوار زينبيه در حال انجام است و اكنون توافق املاك و تملك‌ها در دستور كار قرار دارد.

وي با تاكيد بر اينكه احداث تابليه خيابان امام زاده شاه ابراهيم درحال پيگيري است، اضافه كرد: ‌با اجراي اين پروژه ترافيك ميدان‌هاي مطهري، سعيدي و خيابان امام خميني(ره) از بلوار زينبيه به خيابان اراك انتقال داده شود كه تاثير بسياري در كاهش ترافيك هسته مركزي دارد.

شهردار منطقه سه قم خاطرنشان كرد: ايجاد و توسعه بوستان‌هاي لاله، شيرازي و گلايول به منظور افزايش سرانه فضاي سبز و امكانات تفريحي در دستور كار قرار دارد.

وي با اشاره به اجراي اصلاح‌هاي هندسي در تقاطع مرصاد با شيرازي، ميدان زين‌الدين و تقاطع بلوار آزادگان با كمربندي امام علي(ع) عنوان كرد: اصلاح‌هاي هندسي در بلوار مدرس و تقاطع كارگر با خيام در دستور كار قرار دارد.

پوريافر با بيان اينكه ۲۶ پروژه شهرداري منطقه سه قم با اعتباري بالغ بر چهار ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان در هفته دولت افتتاح مي‌شود، گفت: در پنج ماه نخست سال جاري ۱۰۲ هزار متر مربع با اعتباري بالغ بر ۱۵ ميليارد ريال آسفالت شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchvxnk.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما