شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 41335
منبع : ستاد خبری هفته دولت استان قم
آیت‌الله صافی گلپایگانی تاکید کرد

لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی در کشور/ حق مردم پیشرفت و ارتقاء روزافزون است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: نیازهای فرهنگی جامعه به گونه‌ای است که باید برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های بیشتری انجام بگیرد.
لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی در کشور/ حق مردم پیشرفت و ارتقاء روزافزون است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور، با تقدیر و تمجید از تلاش‌های دولت و مسوولان، تصریح کرد: دولت در مسیری که تاکنون پیموده موفقیت‌های زیادی به دست آورده است.

این مرجع عالیقدر با ابلاغ سلام به رئیس جمهور و آرزو و دعای خیر برای توفیق مسوولان دولت، گفت: من از فعالیت‌های دولت آگاهم و برای رئیس جمهور و مسوولان دعا می‌کنم و باید باور داشت که وقتی قصد و نیت خیر و خدمت به خدا و مردم در نظر باشد،  قطعاً موفقیت، قرین راه خواهد بود.

آیت‌الله صافی گلپایگانی با اشاره به آرامش موجود در جامعه، افزود: تعادل در رفتار دولت و تعامل بین قوا و آرامشی که در اثر رفتار دولت در جامعه به وجود آمده، کاملاً مشهود و عیان است و این موضوع از جمله دستاوردهای مهم دولت است.

وی با اشاره به مشکلاتی که دولت میراث‌دار آن بوده است، گفت: مطمئنم که مردم می‌دانند و درک می‌کنند که دولت با چه مشکلاتی مواجه بوده و هست و دولت در مسیری که تا اینجا پیموده، موفقیت‌های زیادی به دست آورده است.

آیت‌الله صافی گلپایگانی با اشاره به گزارش رئیس دفتر رئیس جمهور از دستاوردهای دولت یازدهم  اظهار کرد: حق این مردم و کشور، پیشرفت و ارتقاء روزافزون است و امروز می‌توانیم ببینیم که اگر افراد عاقل و متدین و متخصص، امور را در دست داشته باشند، موفقیت و پیشرفت دور از دسترس نخواهد بود.

این مرجع تقلید با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در کشور، افزود: نیازهای فرهنگی جامعه به گونه‌ای است که باید برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های بیشتری انجام بگیرد.

محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، با ارائه گزارشی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، بین المللی و فرهنگی، موفقیت‌های به دست آمده را ناشی از انسجام ملی و حمایت‌های مردم، ولایت فقیه و مراجع عظام تقلید دانست.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcftmdj.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما