سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 41415
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فاوای پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع):

مراکز مختلف در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات پررنگ‌تر عمل کنند

قم نيوز : قم نیوز: معاون فاوای پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) گفت: از مسؤولان نهاد‌های مختلف می‌خواهم که در راستای رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در نهاد‌های خود تلاش بیشتری کنند، چون این مسئله هم نیاز جامعه بوده و هم موجب رشد نهاد‌ها می‌شود.
مراکز مختلف در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات پررنگ‌تر عمل کنند
به گزارش قم نیوز، مصطفی امیری در مراسم رونمایی از سه نرم‌افزار کتابخانه‌ای دیجیتال پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) استان قم که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: از مزیت‌های پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) قم این است که 70 درصد پژوهشگران این پژوهشگاه دارای معلومات حوزوی بوده و عضو هیأت علمی رسمی وزارت علوم نیز هستند.

معاون فاوای پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) ادامه داد: پژوهشگران پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) بعد از اینکه عضو این پژوهشگاه شوند، به عضویت هیأت علمی رسمی وزارت علوم در خواهند آمد.

وی افزود: 30 درصد از اعضای پژوهشگران پژوهشگاه امام صادق(ع) قم نیز دارای تحصیلات دانشگاهی با مدارک کارشناسی‌ارشد و دکتری بوده و برخی از آنها نیز از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های مختلف هستند.

امیری اضافه کرد: حوزوی بودن پژوهشگران پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) و تحصیلات آنها پیرامون ابعاد مختلف علوم اسلامی به آنها کمک می‌کند که با اشراف داشتن به علوم اسلامی در راستای پژوهش‌های مختلف در زمینه‌های علوم اسلامی فعالیت‌ کنند.

معاون فاوای پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) عنوان کرد: در راستای ارائه نرم‌افزار‌های پژوهشی و مطالعاتی زمزم، حدود 100 نفر از پژوهشگران پژوهشگاه امام صادق(ع) فعالیت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در سال‌های قبل با مؤسسه نرم‌افزاری نور در زمینه تولید محتوا همکاری داشتیم، اما از این پس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) به طور خودکفا به فعالیت‌های نرم‌افزاری و دیجیتالی خود ادامه خواهد داد.

امیری افزود: نسخه‌های مختلف نرم‌افزار‌های پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) از امروز با قیمت‌های مناسب وارد بازار خواهد شد و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

معاون فاوای پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) ادامه داد: از مسؤولان نهاد‌های مختلف به ویژه نهاد‌های پژوهش محور می‌خواهم که در راستای رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات خود تلاش بیشتری کنند، چون این مسئله هم نیاز جامعه بوده و هم موجب رشد نهاد‌ها و مراکز مختلف می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcene8e.jh8zzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما