سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 41438
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم:

نفرت عمومی نسبت به جنایات منافقین حفظ شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم گفت: بخشی از برنامه‌هایی که قرار است در هفته دفاع مقدس در استان قم برگزار شود را به تشریح جنایات منافقین اختصاص خواهیم داد تا نفرت عمومی علیه آنان همچنان زنده بماند.
نفرت عمومی نسبت به جنایات منافقین حفظ شود
به گزارش قم نیوز، احمد حسینی در جلسه ستاد برنامه‌ریزی برگزاری سی‌ و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با هدف تنظیم ساختار برنامه‌ها و اعلام مراسم‌های نهاد‌های مختلف در طی هفته دفاع مقدس در سال جاری، که ظهر امروز با حضور مسؤولان سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف در تالار امام جواد(ع)‌ استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس تداعی کننده خاطرات و حماسه‌های پرافتخار ملت ایران است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم ادامه داد: همانگونه که در دفاع مقدس تمام ملت ایران در صحنه حاضر شدند و جانفشانی کردند،‌ اکنون برای بزرگداشت دفاع مقدس نیز لازم است همه اقشار و طیف‌های مختلف وارد میدان شوند و برای هرچه بهتر و پرشور‌تر برگزار شدن سی و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به قشر یا طیف خاصی نیست، عنوان کرد: در حال حاضر نیاز است همه اقشار و جریانات مختلف جامعه در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج سیره شهدای دفاع مقدس گام بردارند.

حسینی با بیان اینکه ستاد استانی برگزاری سی و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس از تمام سازمان‌ها و ارگان‌های استان قم در قالب کمیته شش‌گانه تشکیل شده است، گفت: کمیته‌های شش‌گانه ستاد برگزاری سی و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان قم شامل کمیته پشتیبانی و خدمات رسانی با مسؤولیت شهرداری،‌ کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی با مسؤولیت صدا و سیما، کمیته نیروهای مسلح با مسؤولیت سپاه امام‌ علی‌‌ بن‌‌ ابیطالب(ع)، کمیته بانوان با مسؤولیت معاونت امور بانوان و مشاور امور بانوان استانداری،‌ کمیته شاهد و ایثارگران با مسؤولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته فرهنگی هنری با مسؤولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی اضافه کرد: البته تمام سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف، ویژه‌ برنامه‌هایی با محوریت دفاع مقدس به صورت درون سازمانی در نهاد‌های خود برای کارکنان و عموم مردم خواهند داشت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم افزود: برنامه‌های ستاد برگزاری سی و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قم امسال با رویکردی جدید، با توجه به شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل و با شعار محوری «ما آماده‌ایم» در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به علل انتخاب شعار «ما آماده‌ایم» به عنوان شعار محوری برگزاری سی و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: این شعار را به عنوان شعار محوری ستاد سی و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام کردیم تا همانگونه که مردم ایران همیشه در صحنه حاضرند، در عرصه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سایر عرصه‌های ارزشی در راستای شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خنثی‌سازی همه توطئه‌ها و طراحی‌های مخرب دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نیز باید آماده باشند و خوش بدرخشند.

حسینی افزود: جلسه‌های کمیته‌های شش‌گانه برگزاری سی و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس تا قبل از آغاز هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت تا شاهد برگزاری برنامه‌های خوب،‌ با کیفیت و تأثیرگذار در طول هفته دفاع مقدس در قم باشیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با اشاره به تحرکات اخیر عده‌ای در راستای تطهیر منافقین، عنوان کرد: اگر کسانی برای تطهیر منافقین اقدام کنند یا حرفی بزنند، خودشان نیز جزو منافقین به شمار خواهند آمد؛ خباثت منافقین در تاریخ ثبت شده و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: بخشی از محتوای اغلب برنامه‌هایی که قرار است در طول هفته دفاع مقدس از طرف سازمان‌های مختلف در استان قم و به ویژه در مراکز آموزشی سطح استان برگزار شود را به تبیین جنایات و خباثت‌های منافقین اختصاص خواهیم داد تا با مرور جنایاتی که منافقین رقم زدند، نفرت عمومی را علیه آنان همانطور که تاکنون زنده مانده است، از این پس نیز با شدت بیشتری زنده نگه داریم.

حسینی با شاره به 17 هزار شهدای ترور که توسط منافقین به شهادت رسیدند گفت: این‌ها تنها بخشی از جنایاتی است که به دست منافقین کوردل صورت گرفته است؛ جاسوسی،‌ ایجاد اخلال در عملیات‌های دفاع مقدس، همکاری با صدام حسین و صدها هزار آلودگی و جرم دیگر نیز در پرونده عملکرد کثیف منافقین به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjoxex.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما