سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 4147
در احکام جداگانه از سوی رییس هیئت؛

مسوولان کمیته آموزش، مربیان و لیگ تیراندازی قم منصوب شدند

قم نيوز : قم نیوز: مسوولان جدید کمیته‌های مربیان و آموزش هیئت تیراندازی استان قم در احکام جداگانه‌ای از سوی رییس این هیئت معرفی و منصوب شدند.
مسوولان کمیته آموزش، مربیان و لیگ تیراندازی قم منصوب شدند
به گزارش قم نیوز، هیئت تیراندازی یکی از ۴۵ هیئت فعال ورزشی در استان قم است که البته از جمله رشته‌های موفق ورزش قم نیز به شمار می‌رود و در حال حاضر در لیگ باشگاه‌های کشور نیز در هر دو بخش مردان و بانوان دارای سهمیه است.

این رشته ورزشی که از جمله رشته‌های سفارش شده در دین مبین اسلام است، در سال‌های اخیر با تلاش‌هایی که از سوی مسوولان این هیئت صورت گرفته و همچنین استعدادهای بسیار خوبی که در این رشته وجود دارد، رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته است.

حضور موفق تیم مردان قم در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور در فصلی که سپری شد و موفقیت در حفظ جایگاه این تیم در لیگ برای رقابت‌های فصل آینده و حضور تیم بانوان قم در لیگ دسته اول در سال جاری اتفاقات مهم تیراندازی قم در قالب رقابت‌های لیگ بوده است.

این در حالی است که تیراندازی قم در سال جاری در رقابت‌های قهرمانی کشور نیز عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشته است که بخش عمده آن به درخشش نوجوانان و جوانان تیرانداز قم در مسابقات قهرمانی کشور باز می‌گردد.

بر همین اساس و در راستای تلاش برای ارتقای تیراندازی قم، از مهم‌ترین بخش‌هایی که مورد توجه و در اولویت مسوولان هیئت تیراندازی استان قم قرار گرفته، کمیته‌های آموزش، مربیان و لیگ این هیئت است که تلاش و تکاپوی آنها می‌تواند سهم بزرگی در پیشرفت تیراندازی داشته باشد.

به همین منظور رییس هیئت تیراندازی استان قم در احکامی جدید و جداگانه مسوولان جدید کمیته‌های آموزش، مربیان و لیگ هیئت تیراندازی استان قم که از مهم‌ترین کمیته‌های فعال در این هیئت محسوب می‌شوند را معرفی و منصوب کرد.

ابتدا مسوول کمیته مربیان هیئت تیراندازی استان قم از سوی رییس این هیئت معرفی و منصوب شد که بر همین اساس حسین مهره ساز در حکمی خطاب به حسن مهره ساز مسوول جدید کمیته مربیان هیئت تیراندازی استان قم، تصریح کرد: به موجب این ابلاغ جنابعالی را که دارای توانمندی‌ها و تجربیات کافی در رشته تیراندازی هستید به مدت سه ماه به عنوان مسوول کمیته مربیان هیئت تیراندازی استان قم منصوب می‌کنم که امیدوارم با توکل بر خداوند متعال و بهره گیری از امکانات موجود در راستای پیشرفت و ارتقاء و رشد تیراندازی استان قم کوشش و تلاش لازم را به عمل آورید.

رییس هیئت تیراندازی استان قم در حکمی علی اصغر کلهر را نیز به عنوان مسوول جدید کمیته آموزش هیئت تیراندازی استان قم معرفی و منصوب کرد و در متن این حکم از وی خواستار تسریع در بهره گیری از امکانات موجود برای پیشرفت تیراندازی قم شد، ضمن اینکه نصرت الله جعفری مسوولیت کمیته لیگ و مسابقات این هیئت را بر عهده گرفت که احکام یاد شده هر کدام به صورت موقت و سه ماهه صادر شده‌اند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.knkt23nzqftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما