پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 41507
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم عنوان کرد

اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار به تسهیل ازدواج جوانان مددجو در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: سال گذشته کمیته امداد امام خمینی در استان قم،‌ بیش از 4 میلیارد تومان به بحث تسهیل ازدواج مددجویان اختصاص داد.
اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار به تسهیل ازدواج جوانان مددجو در قم
به گزارش قم نیوز، اکبر میرشکار در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد،‌ اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی استان قم، اقداماتی در راستای ارائه مشاوره‌های قبل از ازدواج به اعضای خانواده مددجویان مورد حمایت این سازمان انجام داده است که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته این مشاوره‌ها نقش بسزایی در انتخاب آگاهانه زوجین  و کاهش طلاق بین آنان داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم ادامه داد: با حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی در استان قم،‌ سال گذشته با اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان به بحث تسهیل ازدواج مددجویان، حدود 1231 مددجو در این استان توانستند ازدواج کنند و در پنج ماه نخست سال جاری نیز با حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره)، 529 نفر ازدواج کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از طلاق‌هایی که صورت می‌گیرد در سنین جوانی است و اغلب مطلقه‌ها در استان قم زیر 30 سال سن دارند، افزود: در برنامه‌‌های ستاد ازدواج استان قم باید توجهی به مسئله ازدواج مجدد جوانان نیز بشود تا بانوان و آقایان مطلقه بتوانند دوباره زندگی مشترک تشکیل دهند و وارد زندگی جدید و پرامید شوند.

میرشکار عنوان کرد:‌ فرهنگ‌سازی و ارائه تسهیلات لازم به جوانان راه حل مناسبی برای فراهم کردن زمینه ازدواج مجدد جوانان مطلقه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم افزود: در پنج ماه نخست سال جاری با حمایت‌ها و کمک‌های کمیته امداد امام خمینی قم،‌ 63 نفر از افراد مطلقه در استان قم ازدواج مجدد کردند و راهی زندگی جدید شدند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgun9t.ak9qz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما