يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 41582
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ فال عنوان کرد

رهنمودهای آیت الله مکارم سرلوحه فعالیت حوزویان خواهد بود/ جدیت در تحصیل علم و معنویت دو عامل موفقیت طلاب

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به توصیه‌ها و سخنان مطرح شده در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه گفت: امیدواریم تذکرات و رهنمودهای آیت‌الله مکارم شیرازی سرلوحه فعالیت و کوشش همه حوزویان باشد.
رهنمودهای آیت الله مکارم سرلوحه فعالیت حوزویان خواهد بود/ جدیت در تحصیل علم و معنویت دو عامل موفقیت طلاب
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال با اشاره به  آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری با نظم و فعالیت جدید اساتید، طلاب و محصلین مواجه خواهیم بود و همه اساتید، فضلا و طلاب حوزه کلاس‌های درس را آغاز خواهند کرد.

وی تصریح کرد: درس همه پایه‌های تحصیلی مدارس سطح یک حوزه از روز یکشنبه آغاز شده و کلاس‌های سطوح عالی و خارج نیز فعال می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به توصیه‌ها و سخنان مطرح شده در مراسم آغاز سال تحصیلی گفت: امیدواریم تذکرات و رهنمودهای آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله استادی دبیر شورای عالی و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سرلوحه فعالیت و کوشش همه حوزویان باشد و ما سالی با برکت و نشاط را داشته باشیم.

فرخ فال در توصیه به طلاب جدید حوزه‌های علمیه اظهار کرد: بنده معتقدم طلاب جدید باید دو بال قوی «معنویت، تربیت و اخلاق» و «علم و فراگیری علوم اهل‌بیت(ع)» را برای خود در حوزه ایجاد کنند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین تصریح کرد: طلبه‌های حوزه با این دو بال می‌توانند مسؤولیت‌های سترگ خود را به خوبی در میان ملت و جوامع اسلامی انجام دهند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcj8iex.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما