پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 41685
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

لزوم ارائه طرح هاي جديد براي احداث بوستان هاي شهري

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه قم استفاده از طراحي هاي مناسب در ايجاد فضاهاي سبز را يادآور شد و گفت: طراحي هاي جديد جذابيت بوستان ها را براي مردم بيشتر مي كند.
لزوم ارائه طرح هاي جديد براي احداث بوستان هاي شهري
به گزارش قم نیوز، رضا پوريافر در جلسه شوراي خدمات شهري شهرداري قم يكي از مشكلات توسعه فضاي سبز در منطقه سه را تامين آب دانست و گفت: برخي فضاها براي توسعه فضاي سبز در منطقه وجود دارد اما بستر مناسبي براي تامين آب اين محدوده ها وجود ندارد.

وي با اشاره به تامين فضايي در محدوده مسجد اهل البيت(ع) براي ايجاد فضاي سبز به مساحت پنج هكتار گفت: بوستان ولايت هم در اين محدوده امكان بازكاشت مناسبي دارد و توسعه اين بوستان و محدوده بوستان اهل البيت(ع) ظرفيتي مناسب به شمال شهر قم اضافه مي كند.

شهردار منطقه سه قم با اشاره به رويكرد مجموعه مديريت شهري به توسعه درختكاري در محدوده منطقه هشت و بلوار مرجعيت، تصريح كرد: هرچند توسعه فضاي سبز در اين فضاها اهميت ويژه اي دارد اما شمال قم محل تردد ويژه مسافرين است كه بايد اولويت و توجه ويژه اي به اين منطقه بشود.

وي با اشاره به رويكرد سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم بر تامين درختان چندساله گفت: در اين زمينه امكانات خوبي فراهم شده كه توسعه آن و تقويت اين رويكرد ضرورت دارد.

پوريافر اولويت بندي در پروژه هاي فضاي سبز را مورد تاكيد قرار داد و افزود: توسعه فضاي سبز در شهر قم از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و بايد اعتباري مناسب براي آن ديده شود.

وي استفاده از طراحي هاي مناسب در ايجاد فضاهاي سبز را يادآور شد و گفت: طراحي هاي جديد جذابيت بوستان ها را براي مردم بيشتر مي كند.

شهردار منطقه سه قم گفت: در سه ماهه نخست سال بيش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ اصله درخت در سطح منطقه سه كاشته شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdk90o.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما