يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : 42092
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

مسؤولان به بزرگداشت شهدای مدافع حرم اهتمام جدی داشته باشند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: قشر روحانیت به شیوه مطلوبی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) درخشیده‌اند، اما مسؤولان باید برای بزرگداشت اقشار مختلف شهدای مدافع حرم و حمایت از خانواده آنها اهتمام جدی داشته باشند.
مسؤولان به بزرگداشت شهدای مدافع حرم اهتمام جدی داشته باشند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با مسؤولان ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای روحانی مدافع حرم که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه برگزاری این کنگره سبب زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا می‌شود، اظهار کرد: رسیدگی به خانواده روحانی مدافع حرم باید مورد توجه قرار گیرد و این امر نیازمند اهتمام مسؤولان غیر حوزوی است.

وی با تاکید بر اینکه با رسیدگی‌های مسؤولان خانواده‌های شهدا باید نبود شهدای خود را کم‌تر احساس کنند، اضافه کرد: باید برای تحصیلات فرزندان خانواده‌های روحانی شهدای مدافع حرم برنامه مشخصی در دستور کار قرار گیرد.

این مرجع تقلید از میزان تقوا و اخلاص شهدای مدافع حرم یاد کرد و گفت: این افراد بدون چشم‌داشت مادی در جبهه‌ها حضور یافته و برای حراست از حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسیده‌اند به همین علت تکریم‌ ایشان از اولویت‌های جامعه اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: قشر روحانیت به شیوه مطلوبی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) درخشیده‌اند اما مسؤولان باید نسبت به بزرگداشت اقشار مختلف شهدای مدافع حرم و حمایت از خانواده آنها اهتمام جدی داشته باشند.

علوی‌گرگانی با اشاره به اینکه برخی از شهدای مدافع حرم از راهکارهای مختلف برای اعزام به سمت جبهه‌ها استفاده کرده‌اند، عنوان کرد: رشادت‌های شهدای مدافع حرم قابل تقدیر است و باید در جامعه از آن الگوبرداری شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgxz9t.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما