پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 42192
منبع : خبرگزاری تسنیم
سردار اشتری:

پلیس تامین امنیت و تسهیل تردد زائران عتبات را عهده‌دار است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره اقدامات نیروی انتظامی در زمینه اعزام عتبات گفت: در این راستا اقدامات لازم برای تسهیل تردد و تامین امنیت زائران وظیفه اصلی پلیس است.
پلیس تامین امنیت و تسهیل تردد زائران عتبات را عهده‌دار است
به گزارش قم نیوز، سردار حسین اشتری در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در راستای تامین امنیت شهرها، روستاها و مرزهای کشور عملکرد مطلوبی داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات این ارگان در زمینه مقابله با ناهنجاری‌ها و ممانعت از ترویج آن به تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه تاکید کرد و افزود: پلیس عدالت را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است و برای ارتقای فضای معنوی و انقلابی نیروهای خدوم خود گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به فعالیت 1700 روحانی در مناسبت‌های مختلف در نیروی انتظامی عنوان کرد: برگزاری دوره‌های بصیرتی و نیز برنامه‌های مذهبی در ماه‌های مختلف سال برای تقویت ابعاد مذهبی و معنوی نیروی انتظامی از جمله اقدامات در زمینه ارتقا فضای معنوی است.

اشتری با بیان اینکه در قالب دوره‌های بصیرتی تلاش شده که نیروی انتظامی با مرجعیت در ارتباط باشد و از رهنمودهای مراجع تقلید بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: در کنار گسترش خدمات روحیه انقلابی نیروهای پلیس نیز در دستور کار است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره اقدامات نیروی انتظامی در زمینه اعزام عتبات اظهار داشت: در این راستا اقدامات لازم برای تسهیل تردد و تامین امنیت زائران وظیفه اصلی پلیس است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchiznk.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما