پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 42196
منبع : خبرگزاری فارس
سردار اشتری عنوان کرد

تکیه بر مبانی فرهنگی و اسلامی محور فعالیت‌ها در نیروی انتظامی

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در راستای رفع مشکلات حجاب و عفاف عملکرد مطلوبی داشته است، گفت: تکیه بر مبانی فرهنگی و اسلامی در نیروی انتظامی به صورت ویژه مورد توجه نیروی انتظامی قرار گرفته است.
تکیه بر مبانی فرهنگی و اسلامی محور فعالیت‌ها در نیروی انتظامی
به گزارش قم نیوز، سردار حسین اشتری در دیدار با آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه نظام اسلامی امنیت مطلوبی دارد، اظهار کرد: حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی بوده که تاکنون در این راستا اقدامات مطلوبی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در راستای رفع مشکلات حجاب و عفاف عملکرد مطلوبی داشته است، تصریح کرد: تکیه بر مبانی فرهنگی و اسلامی در نیروی انتظامی به صورت ویژه مورد توجه نیروی انتظامی قرار گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی از تلاش مبلغان حوزه‌های علمیه برای ترویج آموزه‌های دینی در میان نیروهای انتظامی یاد کرد و گفت: تلاش برای ارتقای فضای فرهنگی در میان نیروی انتظامی از اولویت‌های این ارگان نظامی است، چراکه پلیس باید در برخوردهای خود با اقشار مختلف جامعه اخلاق را سرلوحه کارش قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری مراسم مذهبی برنامه‌ریزی مطلوبی انجام شده است، عنوان کرد:‌ امیدواریم با فعالیت‌های نیروی انتظامی مردم بتوانند به مراسم خود برسند؛ پیش‌بینی حضور دو میلیون زائر ایرانی در عتبات و عالیات انجام شده که برای تامین امنیت و تسهیل تردد این جمعیت برنامه مشخصی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb08ba.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما