شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 42579
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تاكيد آيت‌الله نوري همداني بر حفظ جايگاه‌ مردمي خدمات شهرداري‌ها

قم نيوز : قم نیوز: رئيس شوراي اسلامي شهر قم در ديدار با حضرت آيت الله نوري همداني بر ضرورت حفظ جايگاه مردمي فعاليت‌ها و خدمات شهرداري‌ها تاكيد كردند.
تاكيد آيت‌الله نوري همداني بر حفظ جايگاه‌ مردمي خدمات شهرداري‌ها
به گزارش قم نیوز، ولي‌الله بياتي با اشاره به ديدار با آيت‌الله نوري همداني در حاشيه مراسم عزاداري در دفتر ايشان، اظهار كرد: در اين ديدار گزارشي از روند فعاليت‌هاي انجام شده در شهر و خدمات آينده شهري ارائه شد.

وي با اشاره به وضعيت پروژه‌هاي عمراني و خدماتي شهرداري قم، خاطرنشان كرد: ارائه گزارشاتي در خصوص پروژ‌‌ه‌هاي شهري در دست اجرا‌، همچنين تصميمات مجموعه استان درمورد فعاليت‌هاي عمومي شهرداري از ديگر بخش‌هاي اين ديدار بود.

رئيس شوراي شهر قم با بيان اينكه اطلاعات روند تكميل پروژه خط نخست مترو قم نيز به آيت‌الله نوري همداني ارائه شد، افزود: همچنين در اين ديدار برنامه‌هاي شهري در خصوص آغاز عمليات اجراي خط دوم مترو قم از پرديسان به سمت فرهنگيان تشريح شد.

وي با اشاره به بدهي‌هاي انباشته شده شهرداري قم از سال‌هاي اخير تصريح كرد: با توجه به اينكه در ديدارهاي گذشته شهردار قم با آيت‌الله نوري همداني نسبت به بدهي‌هاي شهرداري و نحوه تسويه آن‌ها گزارشاتي ارائه شده بود، در اين جلسه فعاليت‌هاي انجام شده در راستاي رفع بدهي‌ها تشريح شد.

بياتي به وضعيت پروژه‌هاي خدماتي و تفريحي شهرداري قم اشاره كرد و گفت: بخش ديگر اين ديدار ارائه گزارش پروژه‌هاي تفريحي و خدماتي شهرداري بود كه ظرفيت جديدي به امكانات شهري و گردشگري قم اضافه خواهد كرد.

وي در ادامه سخنان خود به تاكيدات آيت‌الله نوري همداني در خصوص فعاليت‌هاي شهرداري اشاره كرد و گفت: ايشان در اين ديدار ضرورت حفظ جايگاه مردمي خدمات و فعاليت‌هاي شهرداري را مورد تاكيد قرار دادند و تقويت نقش مردم در اين زمينه را خواستار شدند.

رئيس شوراي شهر قم با اشاره به نقش چشمگير مردم در پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس گفت: تاكيد آيت‌الله نوري همداني بخاطر اثرگذاري ويژه مردم در برهه‌هاي مختلف تاريخ انقلاب اسلامي است و شوراي اسلامي شهر و شهرداري همواره تذكرات و منويات مراجع عظام تقليد و علما را سرلوحه كار و اقدامات خود دارند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgyn9t.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما