سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 42664
منبع : خبرگزاری مهر

حضور ۲ دختر والیبالیست قمی در اردوی تیم ملی نوجوانان

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت والیبال استان قم از حضور ۲ دختر والیبالیست قمی در اردوی تیم ملی نوجوانان خبر داد.
حضور ۲ دختر والیبالیست قمی در اردوی تیم ملی نوجوانان
به گزارش قم نیوز، نسرین رامین اظهار داشت: ۲ تن از دختران نوجوان والیبالیست استان قم به مرحله اول اردوی تیم ملی نوجوانان دختر فراخوانده شدند و حضور این نفرات در اردوی تیم ملی، نتیجه فعالیت‌های قابل توجهی است که در بدنه والیبال قم در حال انجام است.

وی افزود: فرحناز پناهی فر و کوثر علیمرادی از امروز دوشنبه در تهران به نمایندگی از استان قم در تمرینات تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران تمرینات خود را پیگیری می‌کنند در حالی که تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات نوجوانان دختر آسیا آماده می‌کند.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از ۳۱ فروردین ماه تا ۸ اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد و بر همین اساس نخستین اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر که حکم انتخابی دارد از ۶ ماه قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می‌شود.

رامین بیان داشت: ۱۷۳ نوجوان دختر از ۲۴ استان کشور برای حضور در این اردو انتخاب شدند و در ۵ گروه به کمپ تیم‌های ملی بانوان می‌آیند تا از بین آن‌ها بهترین‌ها انتخاب و به اردوهای آماده سازی بعدی این تیم دعوت شوند.

وی عنوان کرد: دعوت شدگان در اردوهای ۳ روزه زیر نظر مایدا چیچیچ، تمرینات خود را انجام می‌دهند تا بر اساس انتخاب این مربی اسلوونی تبار بهترین‌ها به نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان دختر دعوت شوند.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: استعدادیابی در والیبال بانوان در قم چالش‌های خاص خود را دارد اما تلاش ما بر یافتن دختران مستعد بلند قد و علاقمند به والیبال در قم و هدایت آن‌ها به سمت پیشرفت در حوزه قهرمانی و تمرینات مستمر است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcba0ba.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما