چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 42725
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيگيري تكميل پروژه سه سطحه ۱۵ خرداد

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم گفت: تمام مديران استان و شهرداري قم در تلاش هستند تا بستري را براي تسريع در تكميل ۱۵ خرداد فراهم كنند.
پيگيري تكميل پروژه سه سطحه ۱۵ خرداد
به گزارش قم نیوز، دكترقاري قرآن با اشاره به برگزاري جلسه مشترك اميرآبادي نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، رييس شوراي شهر، شهردار و مديران شهري با مديرعامل بنياد تعاون ارتش پيمانكار پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر ، وضعيت اين پروژه را مورد توجه قرار داد و گفت: در اين جلسه بندهاي صورت جلسه قبلي كه در مردادماه برگزار شده بود مورد بررسي قرار گرفت تا بتوان شرايط فعلي و آينده پروژه را تحليل كرد.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم با اشاره به مشكلاتي كه تاخير در تكميل پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر براي مردم ايجاد كرده است، گفت: تمام مديران استان و شهرداري در تلاش هستند تا بستري را براي تسريع در تكميل اين پروژه فراهم كنند.

قاري قرآن با بيان اينكه مديران قرارگاه سازندگي ارتش در جلسه مردادماه متعهد شده بودند كه پروژه ۱۵ خرداد تا ۱۰ آذرماه تكميل و تحويل دهند، تصريح كرد: در اين جلسه نيز بر همين امر تاكيد شد و برنامه‌اي مشخص شد كه پيمانكار پروژه را تا ۱۰ آذر پيش برده و عرشه پل را آماده بهره برداري كند.

وي اضافه كرد: در اين جلسه مقرر شد كه تمام توان پيمانكار به كار گرفته شود و در نهايت پروژه در هر مرحله‌اي بود تا ۱۰ آذر اقدامات اجرايي را انجام داده و سپس آن را براي تكميل تحويل شهرداري دهد.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم با تاكيد بر اينكه براساس تعهد پيمانكار در جلسه با حضور نماينده مردم و مديران استان پل تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد تا ۱۰ آذر آماده بهره برداري مي شود، گفت: ساير بخش‌هاي پروژه نيز با هر ميزان پيشرفت از ۱۰ آذر به بعد تحويل شهرداري شده و مجموعه مديريت شهري آن را به سرعت تكميل و در اختيار شهروندان قرار خواهد داد.

قاري قرآن با اذعان به اينكه امروز افتتاح پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر مطالبه عمومي تمام شهروندان و بزرگان شهر است، گفت: سعي بر اين است كه پروژه با بكارگيري تمام توان شهرداري به اتمام برسد.
 
انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjiaex.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما