جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 42790
منبع : خبرگزاری فارس
از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان صورت گرفت

انتخاب دختران والیبالیست قمی برای اعزام به قهرمانی آسیا

قم نيوز : قم نیوز: دو تن از دختران مستعد و آینده‌دار والیبال استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی برای حضور در اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت شدند.
انتخاب دختران والیبالیست قمی برای اعزام به قهرمانی آسیا
به گزارش قم نیوز، اردوی انتخابی تیم ملی والیبال رده سنی نوجوانان دختر کشورمان در حالی آغاز شده است که دو تن از بازیکنان مستعد و خوش‌آتیه والیبال قم در بخش دختران نیز مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفته‌اند تا تیم ملی خود را آماده اعزام به پیکارهای آسیایی کند.

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر آسیا در سال آینده و از 31 فروردین ماه تا هشتم اردیبهشت ماه در شرق قاره کهن به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد و قم نیز این شانس را دارد که دو نماینده در این رقابت‌ها عضو تیم ملی داشته باشد.

این در حالی است که نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر کشورمان که حکم انتخابی دارد از 6 ماه قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود و 173 نوجوان دختر والیبالیست از تعداد 24 استان کشور برای حضور در این اردو انتخاب شده‌اند.

دختران والیبالیست دعوت شده به این اردو در پنج گروه به کمپ تیم‌های ملی بانوان ایران رفته‌اند تا از بین آنان بهترین‌ها انتخاب و به اردوهای آماده‌سازی بعدی این تیم دعوت شوند و تیم ملی کشورمان را در راه حضوری موفق در مسابقات قهرمانی 2017 آسیا همراهی کنند.

بازیکنان دعوت شده از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال رده سنی نوجوانان دختر کشورمان در اردوهای سه‌روزه زیر نظر مایدا چیچیچ سرمربی خارجی تیم ملی تمرینات خود را انجام می‌دهند تا بر اساس انتخاب این مربی اهل اسلوونی، بهترین‌ها به اردوی اصلی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان دختر دعوت شوند.

تعداد 173 بازیکن دعوت شده از استان‌های مختلف به این اردو در حالی زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند که در اردوی تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران خانم مهسا آراسته مربی با دانش والیبال استان قم نیز حضور دارد و به سرمربی اهل اسلوونی تیم ملی کمک می‌کند.

اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی والیبال رده سنی نوجوانان دختر کشورمان در حالی برگزار می‌شود که دو تن از دختران نوجوان استان قم یعنی  فرحناز پناهی‌فر و کوثر علی‌مرادی نیز در این اردو حضور دارند و والیبال قم امیدوار است که برای نخستین‌بار در بخش بانوان به رقابت‌های برون‌مرزی اعزام داشته باشد.

دعوت از دختران والیبالیست استان قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی در حالی صورت گرفته است که کادر فنی تیم ملی برای تست‌ بازیکنان هر استان، زمان‌های مشخصی را در نظر گرفته و در حالی که این اردو از روز دوشنبه بیست و ششم مهر ماه همزمان با روز تربیت‌بدنی و ورزش آغاز شده، نمایندگان قم هفته آینده روزهای پنجم تا هفتم آبان در کنار بازیکنانی از استان‌های کرمانشاه‏، ایلام‏ مرکزی‏ لرستان و کردستان زیر نظر کادر فنی تیم ملی حضور می‌یابند تا توانایی‌های خود را به مربیان تیم ملی نشان بدهند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbgzba.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما