دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 42865
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی مجتمع امام خمینی(ره):

همراهی با قرآن و حدیث محوریت حرکت یک طلبه است

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی تربیتی مجتمع امام خمینی(ره) گفت: همراهی با قرآن و حدیث محوریت حرکت یک طلبه است چرا که طلبه بدون قرآن و حدیث نمی‌تواند به جایگاه‌های معنوی مورد نظر برسد.
همراهی با قرآن و حدیث محوریت حرکت یک طلبه است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد احمدلو  طی مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی المصطفی که در سالن همایش شهید صدر مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه آموزه‌های قرآنی جامعه را به سمت روشنایی هدایت می‌کند، اظهار کرد: همراهی با قرآن و حدیث محوریت حرکت یک طلبه است چرا که طلبه بدون قرآن و حدیث نمی‌تواند به جایگاه‌های معنوی مورد نظر برسد.

وی با تاکید بر اینکه جامعةالمصطفی بسترهای مطلوبی را برای ترویج آموزه‌های قرآنی در میان طلاب خارجی فراهم‌ کرده است، اضافه کرد:‌ طلاب باید بدون نگاه به جشنواره‌ها و دوره‌ها نسبت به فراگیری آموزه‌های قرآنی نگاه ویژه داشته باشند.

معاون فرهنگی تربیتی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) از برگزاری محافل مختلف قرآنی در جامعة المصطفی یاد کرد و گفت: اکنون فرصت برگزاری محفل حافظان قرآن کریم برای جامعة المصطفی فراهم شده است که امیدواریم با اهتمام بیشتر طلاب بتوانیم این محافل را به صورت پرشورتری برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه طلاب خارجی مدت طولانی در ایران اسلامی حضور ندارند، خاطرنشان کرد: این افراد باید به شیوه مطلوب از بسترهای فراهم‌سازی شده استفاده کنند تا بتوانند با توان علمی و معنوی مورد نیاز به کشورهای خود بازگشته و برای ترویج آموزه‌های دینی تلاش‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcenv8e.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما