چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 42951
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

وسايل بازي غير استاندارد از پارك‌هاي قم جمع‌آوري شد

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم با بيان اينكه هيچ وسيله بازي غيراستاندارد در سطح شهر قم وجود ندارد، گفت: سال گذشته ۳۳ پكيج بازي خريداري شد و امسال خريد ۵۲ مجموعه بازي كاملا استاندارد را در دستور كار داريم.
وسايل بازي غير استاندارد از پارك‌هاي قم جمع‌آوري شد
به گزارش قم نیوز، پيام جواديان با اشاره به حذف كامل ست‌هاي بازي كودكان غيراستاندارد از پارك هاي شهر، اظهار كرد: در گذشته بسياري از پارك ها مجهز به وسايل بازي فلزي غيراستاندارد بود كه مشكلات متعددي را براي شهروندان به وجود آورده و براي كودكان خطرساز بود.

مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم با تاكيد بر اينكه وسايل بازي كودكان بايد حتماً ملزومات استاندارد را داشته باشند، افزود: تنها شهري كه وارد اين قضيه شده و به صورت جدي اين موضوع را پيگيري كرد شهرداري قم بود و اقدامات ويژه‌اي در راستاي استانداردسازي وسايل انجام شد.

جواديان حذف دستگاه هاي غيراستاندارد از سطح پارك هاي شهر را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اصلاح و بهسازي وسايل بازي كه مشكل داشته اند، افزود: باقي وسايل نيز اولويت بندي شده تا در گذر زمان تمام وسايل بازي شهر را به طور كامل استاندارد كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه هيچ وسيله بازي غيراستاندارد در سطح شهر قم وجود ندارد، گفت: وسايل فلزي يا جمع‌آوري شده يا اصلاح شده و ساير وسايل پلي اتيلن هم به مرور زمان استانداردسازي خواهد شد.

مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم با اشاره به قرارداد با پيمانكار براي بررسي وسايل بازي پارك ها و استانداردسازي آنها، خاطرنشان كرد: سال گذشته ۳۳ پكيج بازي خريداري شد و امسال خريد ۵۲ مجموعه بازي كاملا استاندارد را در دستور كار داريم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca6ony.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما